Zie wel stafford X duitse staande, hoe de eigenaren daar ook op gekomen zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Wie had het laatst nou over border x Stafford?![]()
Er staat een nestje op marktplaats.. En daar zijn eerder pups van gekomen, waaronder ''top agility''..
Heb het vorige nest ook op mp zien staan toen..
punjab schreef:kiwiwitje schreef:Wie had het laatst nou over border x Stafford?![]()
Er staat een nestje op marktplaats.. En daar zijn eerder pups van gekomen, waaronder ''top agility''..
Was Dat niet KimD?
Allemaal leuke foto's weer gezien. Lees wel bij maar beetje drukke week gehad.
Ah is onze leuke Diva eindelijk een groot meisje geworden.
kiwiwitje schreef:Wie had het laatst nou over border x Stafford?![]()
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Wie had het laatst nou over border x Stafford?![]()
Ja, dat zijn ze..
Edit: advertentie erbij gezocht. Dan jeukt het me om die k*t eens flink de waarheid te zeggen hè.
Liefst ging ik die met een knuppel te lijf, hoe kun je zó dom zijn?!
Kerngezond kiss my ass! Die van die vriend van ons rochelt, snurkt, heeft een slechte bouw. En 'top' agility, laat me niet lachen. Pup is net één jaar.
De moeder was net één toen ze zelf dit nest kreeg, en de puppen zijn net één jaar nu, dus ze is zelf net twee.
Laat me niet lachen, niet meer dan een ordinaire broodfokker.
xDenies schreef:Gelukt! Dankjewel!
Jeeetje .. nog geen 24 uur oud en gelijk al op marktplaats. Ik vind het wel een bijzonder iets, maar het komt allemaal wel heel netjes over. Eerlijk is eerlijkMaar het stukje 'naar buiten kunnen wanneer zij willen', tsja ..
Een ex-stalgenootje van mij heeft jaren een BC gehad. Daar gingen ze echt niet zo netjes mee om. Blijkbaar is daar een stafford teef bij gekomen en jawel .. eerste loopsheid en die BC heeft er op gezeten. Ik weet er verder het fijne niet van maar wel dat het een oopsie - daar is een nestje was. Ze hebben er iig zelf één aangehouden.
Ik vind het echt heel stom. Je weet het, dus let er op. Ik moet het ook maar gaan waarmaken maar ik ga er wel alles op alles zetten om zoiets stoms te voorkomen.