Dan ben ik verkeerd ingelicht

En dan kan Cinna inderdaad nooit bruin-Japanner zijn.. maar wat dan wel?
Goeie tip LL

En dan ben je je dag aardig doorgekomen!

Denk dat menigeen niet weet wat ie moet doen in zo'n geval
Oh, da's ook wel een goeie Gigi!! Wij hadden zondag bezoek van de vriendin die het blauwe meisje heeft uitgekozen en haar vriend wilde wel even helpen met de konijnen weer terug in het hok zetten. De kleintjes heb je zo te pakken, maar moeders wilde zich niet laten pakken door 'm. Bij mij nooit echt een probleem geweest, nu dus wel...

Hij heeft zo achter d'r aan lopen vangen, dat ze nu bij mij ook wegrent..

Merk trouwens dat de vachtkleur ook steeds donkerder wordt (bij de lichtgekleurde konijntjes) naarmate ze ouder worden. Maar de oogjes van Nibit zijn in ieder geval grijzig, terwijl die van z'n broer/zusjes sowieso al bruin zijn

Zou graag een blauwogige Japanner fokken

Dankjewel jolmer

Ben echt gek op 'm, nu al

Op welke leeftijd kunnen jullie het geslacht trouwens echt goed zien? Heb veel contact met iemand die beweert het bij de geboorte al te kunnen zien, als je er heel goed in getraind bent. Zij heeft ze voor mij ook gesext. Daarna heb ik nog vaak genoeg gekeken, en kom steeds ook op hetzelfde uit, ook nu ze ouder zijn.. maar er zijn er genoeg die zeggen dat je met 4 weken nog helemaal niets zeker kunt zien...
Had gisteravond migraine. Baal ik dan altijd zo van.. hele dag aan 't werk, kom ik eindelijk thuis om lekker te knuffel met alle diertjes, kan ik alleen nog maar scheel kijken en slapen..

Dus ik slapen, komt mijn vriend op een gegeven moment zachtjes binnen en zet m'n schatje op schoot

[ [url=m/a9sPky.jpg]Afbeelding[/url] ]