Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Kaus, hij vond blijkbaar dat jullie niet goed hadden afgewassen![]()
Kim, we krijgen vast wel een foto te zien als de keuze is gemaakt toch?
Ik ga vanmiddag denk even naar het strand (nou ja even), iemand zin om mee te gaan (daar af te spreken)? Ik ga naar de Wassenaarseslag.
kiwiwitje schreef:Wassenaar is hier ook te ver. In ieder geval voor vandaag, gaan vanmiddag een poging doen tot herfst foto's.
Zorry, hoe is het met de pups en mama?
mvdende schreef:fannetje schreef:Kaus, hij vond blijkbaar dat jullie niet goed hadden afgewassen![]()
Ik ga vanmiddag denk even naar het strand (nou ja even), iemand zin om mee te gaan (daar af te spreken)? Ik ga naar de Wassenaarseslag.
Wassenaar is net ff te ver voor mij. Ik woon nl bij Kijkduin in de buurt.
fannetje schreef:Kaus, hij vond blijkbaar dat jullie niet goed hadden afgewassen![]()
Zorry schreef:kiwiwitje schreef:Wassenaar is hier ook te ver. In ieder geval voor vandaag, gaan vanmiddag een poging doen tot herfst foto's.
Zorry, hoe is het met de pups en mama?
Met mams en de pups gaat het goed.
Mams is af en toe nog een beetje in paniek als de pups bij haar weg kruipen dus dan gaat ze er mee slepen. Maar verder groeien ze goed.
fannetje schreef:Maar dat is dan toch vlakbij? Ik kom uit Ede, dat is toch net even wat verder
Maar ik ga met een vriendin en haar hond die kant straks op.