MoppieFilou schreef:[naam] schreef:Sowieso door Geel , had ergens in de buurt een bruiloft. Maar weet niet meer waar
Toevallig.
Wist ik veel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. En het ventje weet ocharme nog van niks
. We moeten hem 's morgens binnen doen en 's avonds mogen we hem alweer ophalen. Ik vind het toch een beetje spannend...
Op andere sites en forums lees ik dan 6(-8) weken maar ik dacht dat de hormonen vanaf dan weg zijn uit het lijf en ze al langer niet meer vruchtbaar zijn? Ook DA zei 6-8 weken.. Dus nu ben ik helemaal aan het twijfelen
. Ik zou ze natuurlijk voor de zekerheid 8 weken apart kunnen houden maar die arme beestjes willen al zo lang weer bij elkaar dat ik ze niet onnodig apart wil houden. Wat hebben jullie gedaan?
Dat is toch makkelijk? 
.
, snap het wel haha
Ze doet wel meer van die dingen
.
.
. We hebben ook gevraagd van Lilly, en mijn DA is daar wel koelbloedig in. Het kan zijn dat ze zwanger is natuurlijk maar dat hoeft niet persé. Steriliseren is echt bijna niet te doen omdat ze nog zo klein is. Hij zegt ook dat de natuur eigenlijk laat zien dat haar lichaam er eigenlijk wel klaar voor is, anders zou ze nog niet vruchtbaar zijn. In de natuur worden ze eigenlijk ook meteen gedekt vanaf dat ze vruchtbaar zijn, en het is niet dat dat altijd fout loopt. Dus ik hoop dat ze niet zwanger is, en als dat toch zo zou zijn dat het goed gaat.
. Sterkte!

. De DA blijft toch vasthouden aan 6 weken.. Ik weet echt niet wat ik ermee moet..
. Deze keer was het de vrouw van de DA (die ook DA is
) en ook zij zei dat moest Lilly zwanger zijn ze niet echt problemen verwachtte. 
. Mits Lilly niet zwanger is natuurlijk.
. Hij heeft op amper tien minuten tijd zijn brokjes voor de avond, een koekje, een stukje wortel en een paar sprietjes loof op
. Hij deed alsof hij uitgehongerd was
. Nu nog even wachten op keutels, maar die zullen er snel zijn denk ik zo.
. Dan denk je dat er iets is gebeurd ofzo, maar nee, ze hadden gewoon even zin in alsof doen en het baasje laten schrikken
. De oppas dacht al dat ze echt dood was
.