Moeilijke keuze ja... Als je het financieel aan kan, waarom niet zou ik zeggen .
Anoniem
Geplaatst: 19-08-17 22:28
Hij is 11 augustus gekomen , 13 augustus is Kerst zijn sterfdag . Zijn van die kleine dingen , sommige uitdrukking op zijn koppie . Hoe hij zit soms , dan zie ik kerst weer 'chagy' voor mij . Blijft een lastig punt , Kerst is zo'n dier dat mij veranderd heeft , mijn kijk op konijnen etc (tranen rollen elke keer als ik aan hem denk , mis hem zo ). Dan wil je dat elk dier op hem lijkt , dat kan niet maar Frits is dan zo'n dier die zo dichtbij wat Kerst dingen weet te komen . Ben bang dat ik spijt krijg als ik Frits loslaat en wegdoe , maar andere kant ja ja wat heb ik te verliezen op wat centen na die zijn wel vervangbaar elke maand
Keuzes keuzes , word er niet veel makkelijker op .
Es_ther
Geplaatst: 19-08-17 22:31
Als je het financieel aankan castreren en een maatje zoeken . Ik merk dat ik het mis om geen dieren te hebben. Ik praat veel tegen ze, knuffel ze en het leeft. Als de koelkast open gaat zitten er 3 (straks 4) te zeuren .
1,5 kan je makkelijk castreren, Stoffer is (denken we) rond de 2 jaar nu.
Moet er even paar nachten over slapen , is toch weer een extra dier straks . Nu is er een hamster overleden en een kat weg maar dat is geen excuus voor een extra paar konijnen
Ben je gewisseld qua voer? Had ook zo'n konijn hier zitten (zie vorige pagina) met exact dezelfde soort vacht. Bij haar was het puur gebrek aan vitamines en andere voedingsstoffen.
Nu zit ze drie weken bij ons en zit véél beter in haar vacht! Ik voer overigens Science Selective, onbeperkt hooi en 's avonds altijd groente.