Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Rabiës enting is er bij Skip gelijk de 1e week dat ik hem had ingegaan. Tegelijkertijd met de 12 weken enting (op 13 weken)
Ik vind dat zn belangrijke enting! En 3 jaar geldig dus hoeft niet ieder jaar herhaald te worden.
Hier is het nu aftellen tot de vakantie! Nog 1 weekje![]()
Straks even kijken voor honden schoentjes, want ben toch bang dat Skip met zn nageltjes mn nieuwe lucht matras lek maakt. Ook maar gelijk even voor één nieuw tuigje, wat hij nu heeft is erg dikke padding en dat is denk niet zo fijn als hij dat de hele dag aan moet. Ik heb voor op de camping een paal in de grond met een zelfde systeem als een flexi. Alleen dat ding trekt behoorlijk hard de lijn terug, dus continu spanning en het Ruffwear tuig wordt steeds bijna over zn hoofd uitgetrokken.ik heb de versie 20-40kg gekocht. De kleinere versie trok een stuk minder hard, maar gaat officieel tot 20kg. Skip weegt nu 25kg. Net op het grensje dus. Daarom voor de zwaardere versie gekozen. Maar had ik beter niet kunnen doen voor het comfort. (Oude paal die je moet "schroeven" in de grond gaat ook mee, met lijn. Alleen dan draait Skip zichzelf continu in de knoop
cinniz123 schreef:mvdende schreef:Rabiës enting is er bij Skip gelijk de 1e week dat ik hem had ingegaan. Tegelijkertijd met de 12 weken enting (op 13 weken)
Ik vind dat zn belangrijke enting! En 3 jaar geldig dus hoeft niet ieder jaar herhaald te worden.
Hier is het nu aftellen tot de vakantie! Nog 1 weekje![]()
Straks even kijken voor honden schoentjes, want ben toch bang dat Skip met zn nageltjes mn nieuwe lucht matras lek maakt. Ook maar gelijk even voor één nieuw tuigje, wat hij nu heeft is erg dikke padding en dat is denk niet zo fijn als hij dat de hele dag aan moet. Ik heb voor op de camping een paal in de grond met een zelfde systeem als een flexi. Alleen dat ding trekt behoorlijk hard de lijn terug, dus continu spanning en het Ruffwear tuig wordt steeds bijna over zn hoofd uitgetrokken.ik heb de versie 20-40kg gekocht. De kleinere versie trok een stuk minder hard, maar gaat officieel tot 20kg. Skip weegt nu 25kg. Net op het grensje dus. Daarom voor de zwaardere versie gekozen. Maar had ik beter niet kunnen doen voor het comfort. (Oude paal die je moet "schroeven" in de grond gaat ook mee, met lijn. Alleen dan draait Skip zichzelf continu in de knoop
Ik heb er ook naar gekeken maar heb hem pas in okt nodig want nu gaan ze lekker bij mams op het terras wat volledig afgesloten is.
Ik kon nergens echt ervaringen vinden maar ik zou ook de S variant nodig hebben dus blij te lezen dat die minder trekt.
cinniz123 schreef:Afzetten ook aan gedacht maar net met kinderen is gewoon niet handig en rennen meenemen gaat gewoon teveel plek kosten en dat weegt ook weer wat.
Guapa is heel licht dus die wordt miss teveel terug getrokken en die andere 2 wegen ook maar 6 en 7 kilo.
Welk heb je zag dat er meerdere op de markt zijn.
cinniz123 schreef:Ja die had ik ook gezien die andere alleen maar verhalen dat ze na een aantal dagen kapot zijn.
mvdende schreef:cinniz123 schreef:Ja die had ik ook gezien die andere alleen maar verhalen dat ze na een aantal dagen kapot zijn.
Deze is van zwaar staal. En na mijn enorme gehamer nog helemaal recht. Alleen het opzetstukje van plastic heeft het een deel begeven. En de zwarte coating laat relatief makkelijk los als je mis slaat met de hamer. Dan alleen even opletten op roest, maar dat is best prima te verwijderen als je er snel bij bent en er een nieuw laagje verf op spuit.