Is ze er snel bij kiwiwitje! Zit hier nog steeds te wachten tot het zo ver is haha. 9 maanden nu maar vind het wel prima als het nog een paar maanden duurt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynkster schreef:Arme djes, hele dame al zo.. Wel fijn dat boellie zo braaf is! Dan hoef je ook niet hele dag achter hem aan te lopen dat er niks gebeurd.
Heftig Kim! kun je er naast in de gaten houden nog wat aan doen? Zie het niet heel vaak voorbij komen.
Kimvicious Skye helemaal leeg, heerlijk gezicht al ze zo liggen te maffen vind ik altijd
Hier zonet voor het eerst met de waterblazer. Hij vond het in het begin wat spannend maar gelukkig gaat luisteren wel voor spanning op een of andere manier. ALs ik dan zeg dat ie even moet komen komt ie wel, dan kruipt ie heeeeeeeeel dicht tegen me aan en dan kan ik mn gang gaan. Op een gegeven moment ontspant hij dan wel en gaat ie er lekker bij liggen met de oogjes dicht.
Hij heeft als pup toen vlooien gehad en toen is die heel veel gaan bijten achter op zn billen. Nu kon ik dat mooi plat blazen en kammen. topding en hij vond het wel lekker!
Hij was ook heerlijk vies en de nieuwe shampoo en conditioner zijn ook top. Helemaal blij
[ [url=m/cXLzeK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i05USX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simoonzel schreef:Anna79 schreef:Oow wat ben ik dan weer blij dat mijn poedel niet verhaart![]()
Ik heb meestal hooguit een beetje modder of zand in de badkuip. Vind haar wel zwaar worden om naar boven te tillen, dus nu is manlief de Sjaak.
Hier ook heel blij met mijn waterblazer, heb sinds kort ook een trimtafel en doe het trimmen verder ook zelf, erg leuk om te doen vind ik!
[ [url=m/dG7la5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leeeuuuk! Ik ben aan het sparen voor een goede tondeuse om het trimmen zelf te gaan doen. Een trimtafel heb ik niet maar we hebben een hoge bar die volstaat haha.
Met de rui is wassen inderdaad heel erg handig! Heb ik natuurlijk geen last van. Alleen een beetje zand idd. Meestal als ik Popo was is het ook omdat hij een moddervarken is haha.
XxDiandraxX schreef:Volgende week gaan we voor haar officiele HD en ED fotos, spannend..
Prim word in december gecastreerd.. helaas had graag pups met haar gewild maar ga het ivm distichiasis niet doen..
xDenies schreef:XxDiandraxX schreef:Volgende week gaan we voor haar officiele HD en ED fotos, spannend..
Prim word in december gecastreerd.. helaas had graag pups met haar gewild maar ga het ivm distichiasis niet doen..
Zeker spannend! Hoop dat het allemaal goed is. Ik heb nog nooit van distichiasis gehoord! Dat ziet er best apart uit, heeft ze daar ook last van?
Kaus schreef:Ik ken Aussies en borders echt als vreselijke blaffersEn dan voornamelijk om aandacht. Weinig positieve ervaring mee