Verbaas me ook over het feit dat ze zo hard vooruit gaat. Haar vacht zat echt onder de kale plekken. Nu glanst ze en is haar vacht veel egaler, zonder kale plekken ! Fotospam
Es_ther
Geplaatst: 19-08-17 21:41
Ze ziet er al veel beter uit! Wij hebben een date staan voor Stoffer .
Haha altijd leuk . Meneer is na zn castratie knuffeliger geworden, maar ook veel onderzoekender . Wel op een leuke manier hoor, we waren de vakantie spullen aan het opruimen, en ineens horen we een soort knal. Zat meneer op de kast (ik heb een nachtkastje) en had ie de slaapzakken er vanaf gegooid . Komt ie heel voldaan op je af van; ik help opruimen!
Hoop dat dat bij ons ook gebeurt . Nu heeft ie het niet zo op knuffelen. Enig idee of het ook helpt tegen blindheid? Als we voer in z'n ren strooien bijt die in onze handen omdat ie denkt dat dat eten is . Heeft wel twee verschillende kleuren ogen, zou ie daardoor slechter zien? (Dat zeggen ze toch altijd hè? )
Konijnen hebben een soort blinde vlek. Ze kunnen voedsel wat recht voor hun wordt aangeboden dus heel moeilijk vinden, aangezien de ogen aan de zijkant van hun kop staan. Konijnen kunnen ook geen diepte zien.
Vandaar dat hij het wel ruikt, maar niet kan "zien" waar op dat moment het eten is.
Alsjeblieft Vandaar dat hij je dus soms "bijt". Hij ruikt het eten en voelt het met zijn snorharen, maar heeft verder geen idee waar het voer zich bevindt.
Nynke en Syb hebben een eetraam , net een drive (ren staat onder het raam van de woon/eet hoek kamer ) . Gaat raam open staat Syb er al van heeee vrouw eten?
Frits is best eenzaam , best sneu om te zien . Zit hij alleen, tot deur opengaat dan komt hij ook echt naar je van leuk aandacht !
Opties heb ik beperkt tot :
-castreren en dan een vrouw zoeken -naar het asiel en dan daar het geluk vinden
Misschien overheen gelezen hoor, maar hoe oud is Frits?
Wel hartstikke leuk voor hem om hem te laten castreren en een voedster te zoeken voor hem
Anoniem
Geplaatst: 19-08-17 22:18
Uhm ja dat is een goede vraag , ik gok een jaar a anderhalf ... Nog een jongeman
Zeker is het leuk , moet ik flink knutselen in de tuin . Een viertal zie ik niet voor mij , heb 2 oudjes en dan 2 jonkies . En moet maar net ze kunnen onderhouden etc , het is even denken ook de andere optie
Hij heeft mijn hart gestolen , hij doet mij aan Kerst denken . En Kerst heeft een heel speciaal plekje in mijn hart