Die tweede foto is ook echt fantastisch cb, ik hoop dat je die ingelijst hebt
Ze staan er beide zo leuk op! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze staan er beide zo leuk op!
Konstantine schreef:Ahgos, van twee mini's naar samen groot!
Die tweede foto is ook echt fantastisch cb, ik hoop dat je die ingelijst hebtZe staan er beide zo leuk op!
Die komt op een foto tegel - we zijn een muur aan't maken welke vol komt te hangen met foto tegeltjes.
secricible schreef:Awww die foto's cursebreaker![]()
Dat is voor mij ook echt een grote drijfveer om toch weer een hond te nemen. Ik vind het echtvwel weer een ding, maar mijn zoon (type mega gevoelig en heel veel onrust in zijn hoofd) zie ik bij de paarden zo immens landen en in rust komen. Hij verbind zo met dieren. Dat gun ik hem thuis ook weer.
Maar kan me goed voorstellen dat je dan ook echt een hond mist. Zijn er dus al iets van plannen wel of? En zo ja, dan ook al eventueel iets op het oog waarvan je denkt dat het zou passen bij jullie?
cursebreaker schreef:secricible schreef:Awww die foto's cursebreaker![]()
Dat is voor mij ook echt een grote drijfveer om toch weer een hond te nemen. Ik vind het echtvwel weer een ding, maar mijn zoon (type mega gevoelig en heel veel onrust in zijn hoofd) zie ik bij de paarden zo immens landen en in rust komen. Hij verbind zo met dieren. Dat gun ik hem thuis ook weer.
Oh met paarden vind ik dat ook heel bijzonder altijd zo, die band wat ze kunnen hebben onderling he. Heel fijn voor je zoonMaar kan me goed voorstellen dat je dan ook echt een hond mist. Zijn er dus al iets van plannen wel of? En zo ja, dan ook al eventueel iets op het oog waarvan je denkt dat het zou passen bij jullie?
Muppett schreef:Hahah! Fijn zeg dat hij weer los mag lopen straks! Wat een enige foto's met je zoon en de hond. Matties!
Ik heb vanmiddag een chemische castratie gepland bij mijn reu. Hij is als het gebeurt 12 maanden oud. Ik hoop erg dat het zorgt voor meer rust in zijn lijf... Prettige bijkomstigheid gaat ook hopelijk zijn dat hij niet meer mijn hele huis onder de smegmadruppels spettert
maar castratie is zeker niet altijd de oplossing en kan ook zelfs bij reuen voor meer problemen geven, zowel lichamelijk als gedragsmatig. Muppett schreef:Cursebreaker: nee ik heb nog geen hypersex geprobeerd, zou je dat aanraden? Mijn reu wil echt elke hond die hij tegenkomt meteen bespringen, hij zit echt hoog in zijn hormonen.
dierenfan schreef:Heb natuurlijk al behoorlijk wat honden gehad dankzij herplaatsers en 6 a 7 honden tegelijk. Echter nog nooit nadelen van castratie bij eigen honden gehad. Wel enorm veel voordelen. De tijd echter dat ik klakkeloos laat castreren is wel voorbij. Mocht ik echter verwachten dat het voor betreffende hond beter is en ik zijn leven zonder ballen leuker kan maken dan gaan ze er gewoon af. Maar vroeg castratie zou ik niet vlot meer doen ondanks dat beiden er nooit nadelen van gehad hebben qua gezondheid en gedrag. Beiden een gezond en sociaal leven gehad
Lukasje schreef:Ik begrijp het probleem niet. Wanneer je ‘s ochtends Farmfood geeft en ‘s avonds Farmina is het probleem opgelost zeg je?
kiwiwitje schreef:Muppett schreef:Cursebreaker: nee ik heb nog geen hypersex geprobeerd, zou je dat aanraden? Mijn reu wil echt elke hond die hij tegenkomt meteen bespringen, hij zit echt hoog in zijn hormonen.
Bespringen/rijgedrag is lang niet altijd hormonaal. Integendeel.
Wel kan t zijn dat hij mentaal in de knoop of snel mentaal de weg kwijt is door het hormonaal ontwikkelen. Hypersex kan daar zeker rust in brengen.
Die druppels zijn vaak een weerstandsdingetje die met goede voeding en evt een vitamine c supplement te verhelpen zijn. Als t echt erg is evt een kuurtje AB
Karin_deB schreef:kiwiwitje schreef:Bespringen/rijgedrag is lang niet altijd hormonaal. Integendeel.
Wel kan t zijn dat hij mentaal in de knoop of snel mentaal de weg kwijt is door het hormonaal ontwikkelen. Hypersex kan daar zeker rust in brengen.
Die druppels zijn vaak een weerstandsdingetje die met goede voeding en evt een vitamine c supplement te verhelpen zijn. Als t echt erg is evt een kuurtje AB
Ik las mee over Hypersex (met in mn achterhoofd misschien is het wat voor onze DJ) en ging dit daarna even googlen maar het bevat 35% alcohol ?!
Dat vindt ik best heftig, hoe zien jullie dit?

), ook laat helpen. Terwijl hij nooit ergens last van heeft gehad, loopt vanaf 10 maand los. Altijd goed geluisterd. dierenfan schreef:Lukasje schreef:Ik begrijp het probleem niet. Wanneer je ‘s ochtends Farmfood geeft en ‘s avonds Farmina is het probleem opgelost zeg je?
Klopt maar als je zelf niet kan plaatsen waarom er dan geen probleem is dan is het dus niet volledig opgelost. Nu heb ik absoluut sterk het idee dat ik nu dus ook weet wat die spiertrillingen veroorzaakt dus als dit goed blijft gaan dan gaat farmfood nooit meer in huis komen. Ik ga hem niet iets blijven voeren wat dus kennelijk inwendig problemen bij hem veroorzaakt. Hoe lekker hij dat ook vind. Farmina heeft onwijs veel keuze op zich en ik heb nu de grote maat brokken dus verwacht dat ik met ander brok formaat al heel eind kom richting wel Farmina willen eten s ochtends. Desnoods s ochtends toch vers en s avonds brok want uiteindelijk wil ik mijn honden zo lang en gezond mogelijk bij mij houden. Dus wat moet dat moet en dan maar aanpassen.
Echter ik kwam er niet aan uut en meerdere dierenartsen ook niet. Niet gek natuurlijk gezien het waarschijnlijk meer voeding issue is. Omdat ik nog nooit standvastig 1 brok gevoerd heb kon ik niet bedenken waar het in kon zitten. Echter ik voer ontzettend veel verschillende merken maar wel allemaal normaal gesproken standaard brok dus farmfood, cavom, eukanuba, royal canin, belcando, fokker, acana (wat deden ze het daar slecht op!!) Enz. Eigenlijk alles dus op graan basis.
Door alle medische issues van overleden herder en huidige pup/puber zeker 6 maanden vers gevoerd en sat verschil gaan bemerken. Maar ook gestart met supplement dus kon ook invloed hebben tot ik nu farmfood ging voeren omdat hij dat erg goed eet en de spiertrillingen gigantisch toe namen. Letterlijk zo erg dat de bank mee trilde de hele avond. Ik geef 2 dagen s avonds Farmina en totaal relaxt hondje. Geen enkele trilling gehad. Ga dan als niet deskundige maar eens uitvogelen waardoor dit mogelijk is zoals het is. Google kon zelfs niets in de juiste richting geven.
Karin_deB schreef:kiwiwitje schreef:
Bespringen/rijgedrag is lang niet altijd hormonaal. Integendeel.
Ik las mee over Hypersex (met in mn achterhoofd misschien is het wat voor onze DJ) en ging dit daarna even googlen maar het bevat 35% alcohol ?!
Dat vindt ik best heftig, hoe zien jullie dit?