Hmm balen Evelien, wat een pech inderdaad

Hier was Ziggy vanmorgen zo enthousiast dat ze het op twee poten moest opeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXutopiaXx schreef:Jaa het is zeker verslavend. Was al geïnteresseerd in genetica, maar ben me er de laatste tijd nog veel meer in aan het verdiepen. Zou het toch wel leuk vinden om echt met een doel te fokken, i.p.v. soort van pretnestjesLeuk om mee te beginnen en er een beetje gevoel voor te krijgen, maar het is extra leuk om een speciale kleur te fokken ofzo natuurlijk
We zijn ook al plannen aan het maken om extra hokken bij te bouwen
Ja, nu toch wel zeker 1.5 maand...Heb nu 3 konijntjes aan het niezen... Die twee jonge witjes, waarbij het bij het mannetje was begonnen, en het mannetje die ernaast zit (en steeds uitbrak en er dus bij zat....
), dus lijkt besmettelijk door fysieke overdraagbaarheid... maar ff niet andere konijntjes erbij zetten... en ver weg van 't nestje houden!
Gelukkig dat de DA hem er wel goed uit vond zien!! Hahaha, die ChesterMooie actie
xXutopiaXx schreef:Ja, die bolle kop vind ik dus niet zo heel erg mooi eigenlijk.... Maar ik kan gewoon niet zonder klein en hangorenBlauw en Japanner is waar ik ook naar neig
Maar jij dus niet NHD maak ik hier uit op?
Ik heb weer nieuwe foto's gemaakt... was al beetje donker, maar wil er toch nog wel twee laten zien![]()
[ [url=m/KHHTAW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/InwquR.jpg]Afbeelding[/url] ]
xAlice schreef:Hoi hoi![]()
Ik kom graag meepraten hier. Heb sinds april een dwergkonijn rondlopen in huis. Is mijn eerste huisdier sinds ik op mezelf woon dus ben gruwelijk perfectionistisch over alles
Het is een mannetje, nu zo'n 4 maanden oud. Na mijn vakantie laat ik hem castreren, dan komt er waarschijnlijk ook een vrouwtje bij. Hij loopt in principe los in huis. S' nachts in de studeerkamer nu omdat de hormonen hem nogal dwars maken![]()
[ [url=m/HsASBG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blupee is zijn naam, in de volksmond Bloep, en het liefst volgt hij me overal. Echt een knuffeldier
pearlie schreef:xAlice schreef:Hoi hoi![]()
Ik kom graag meepraten hier. Heb sinds april een dwergkonijn rondlopen in huis. Is mijn eerste huisdier sinds ik op mezelf woon dus ben gruwelijk perfectionistisch over alles
Het is een mannetje, nu zo'n 4 maanden oud. Na mijn vakantie laat ik hem castreren, dan komt er waarschijnlijk ook een vrouwtje bij. Hij loopt in principe los in huis. S' nachts in de studeerkamer nu omdat de hormonen hem nogal dwars maken![]()
[ [url=m/HsASBG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blupee is zijn naam, in de volksmond Bloep, en het liefst volgt hij me overal. Echt een knuffeldier
Aah een knuffelkonijn.
Die van ons zijn wel heel nieuwsgierig, komen altijd meteen bij je en gaan dan aan je schoenen knabbelen enzomaar als je gaat aaien rennen ze meteen weer weg. Valt me op dat ze bij de kinderen wat minder schuw zijn trouwens. Dus wie weet komt het nog. Oppakken vinden ze in ieder geval niet zo leuk.