Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dieselpaard

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:37

Ach…nou is zojuist een cavia beer bij ons overleden. Er was wat gespartel in de kooi en toen was het over…arm dier. Het ging snel, hij was niet eens ziek!

Nu zit onze andere cavia beer alleen en dat vind ik nog zieliger. Wij wonen helemaal in Den Helder en ik zoek dus nu een baby cavia beer (de andere cavia is niet gecastreerd), maar die zoektocht valt niet mee. We zoeken niet veel bijzonders, we fokken niet. Maar als iemand nog iets weet…???

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Ach wat naar :(:) Was hij oud, of komt het helemaal onverwachts?

Ik zoek altijd via Facebook en/of Marktplaats. Op Facebook is het vaak wat makkelijker te achterhalen of de dieren goed verzorgd worden, een groep is bijvoorbeeld 'caviastallen NL en BE'. Beertjes worden vaker jong verkocht, dus dat komt vast goed!

Hoe ver wil je rijden? Ik ken wel een leuke fokker in Rotterdam.

Dieselpaard

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Hij zou in mei 4 worden, dus niet heel erg oud. Hij was ook niet ziek. Het was wel een inteeltcavia met een wat kromme rug. Mijn schoonmoeder had een nieuwe cavia gekocht en vond op een ochtend ineens 2 baby’tjes. Die moeder was echt nog super jong en gedekt door een broertje.

Ik heb dus geen Facebook, wel insta. Via marktplaats net een berichtje gestuurd naar iemand in Hoorn…tis allemaal niet echt om de hoek zeg maar, maar oké. Naar Rotterdam is me wel echt te gek!