Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ik vind in de regen wandelen ook geen probleem, alleen van die miezerregen, bah! Dan liever echt regen. En dan thuis een warme chocomel met mini marshmallows!![]()
Wij betalen voor de groeples van één uur, €12,50, voor ongeveer drie keer lopen. €17,50 voor een half uur privé training bij de vrouwelijke trainster, en €55,- prive per uur met maximaal vijf honden bij de mannelijke trainer.
Bij de andere club is het €8,50 per uur, zomer buiten en de winter binnen.
Azmay schreef:KimD schreef:Ik vind in de regen wandelen ook geen probleem, alleen van die miezerregen, bah! Dan liever echt regen. En dan thuis een warme chocomel met mini marshmallows!![]()
Wij betalen voor de groeples van één uur, €12,50, voor ongeveer drie keer lopen. €17,50 voor een half uur privé training bij de vrouwelijke trainster, en €55,- prive per uur met maximaal vijf honden bij de mannelijke trainer.
Bij de andere club is het €8,50 per uur, zomer buiten en de winter binnen.
Lijkt me een vreselijk gezellige club die eerste maar ga dan toch echt eerst prijs moeten hebben in de loterij
Met dit weer komt die ouwe het huis niet uit dus die kleine huppelt binnen achter de poes aan en gaat in haar eentje tussen de buien door mee aan de riem. Los kan nu toch niet want ze vind vast wat om op te knagen..
ZoZenn schreef:M'n partij runderoren is net binnen gekomen en ze zijn een dikke aanrader! Net zo groot/hard/stevig als in de dierenwinkel en AJ moet flink zijn best doen, maar vindt ze erg lekker (hij kauwt alles erg makkelijk weg). Ik heb er voor Zig een stukje van afgeknipt en die kauwt er ook lekker op.