verder lekker op de bijtrol, springpole of mouwen en ze stoeien met elkaar. Keer een extra knaag ding om ze even bezigheid te geven. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verder lekker op de bijtrol, springpole of mouwen en ze stoeien met elkaar. Keer een extra knaag ding om ze even bezigheid te geven.
moest ik agility of hoopers ofz willen doen weet ik zelf niet waar ik moet zoeken of het is super ver rijden ..
Maar mijn frisbwelessen duren wel ruim 1,5 uur dus ben tevreden.
Vooral omdat het ook nog incl opbouwen én afbouwen is. KimD schreef:Ik vind in de regen wandelen ook geen probleem, alleen van die miezerregen, bah! Dan liever echt regen. En dan thuis een warme chocomel met mini marshmallows!![]()
Wij betalen voor de groeples van één uur, €12,50, voor ongeveer drie keer lopen. €17,50 voor een half uur privé training bij de vrouwelijke trainster, en €55,- prive per uur met maximaal vijf honden bij de mannelijke trainer.
Bij de andere club is het €8,50 per uur, zomer buiten en de winter binnen.

Azmay schreef:KimD schreef:Ik vind in de regen wandelen ook geen probleem, alleen van die miezerregen, bah! Dan liever echt regen. En dan thuis een warme chocomel met mini marshmallows!![]()
Wij betalen voor de groeples van één uur, €12,50, voor ongeveer drie keer lopen. €17,50 voor een half uur privé training bij de vrouwelijke trainster, en €55,- prive per uur met maximaal vijf honden bij de mannelijke trainer.
Bij de andere club is het €8,50 per uur, zomer buiten en de winter binnen.
Lijkt me een vreselijk gezellige club die eerste maar ga dan toch echt eerst prijs moeten hebben in de loterij
Met dit weer komt die ouwe het huis niet uit dus die kleine huppelt binnen achter de poes aan en gaat in haar eentje tussen de buien door mee aan de riem. Los kan nu toch niet want ze vind vast wat om op te knagen..
Komende maand doen we met drie honden mee bij Max Sprinz, een Duitse jongen van 18 die waanzinnig kan handelen en met honden kan omgaan.
Dat kost dan bijvoorbeeld €90,- per hond voor een dagdeel.
Zij is overigens een OMD coach, misschien kennen mensen haar wel dan.
Hou der maar ff in de gaten, hebben haar vannacht ook niet gehoord. 

het is maar spelen dus wil niet alles online gooien 
. ZoZenn schreef:M'n partij runderoren is net binnen gekomen en ze zijn een dikke aanrader! Net zo groot/hard/stevig als in de dierenwinkel en AJ moet flink zijn best doen, maar vindt ze erg lekker (hij kauwt alles erg makkelijk weg). Ik heb er voor Zig een stukje van afgeknipt en die kauwt er ook lekker op.