Mijn voedster springt ook met gemak uit stilstand over een meter heen, is ook een dwergje. Stomme beesten zijn het ook Ik zal het wel met de dierenarts overleggen wat de beste oplossing is. Moeder is zelf nog hartstikke jong en je krijgt inteelt konijntjes.
Ik wil mijn konijnen en cavia's over gaan zetten op hooi van de boer. Mijn cavia's zitten onder de hooiluis uit een paar zakken uit de dierenwinkel . Zijn ze inmiddels voor behandeld hoor!
Echter; hoe pak ik dit aan? Bij een willekeurige boer aanbellen en vragen of hij een baal heeft? Ben niet zo'n held
Es_ther
Geplaatst: 17-08-17 14:37
Haha bij ons staat er geregeld: te koop, baaltjes. Van 1 baal kunnen ze lang eten . De onze eten ook hooi van eigen land, maar dat pak ik van m'n verzorgpony dus dat is makkelijker. Misschien gewoon even aanbellen inderdaad.
Coconut
Geplaatst: 17-08-17 14:42
Daarom juist! Vind het hooi in de dierenwinkel behoorlijk prijzig in verhouding. Vaak ook stoffig en nu die hooiluizen . Ben er een beetje klaar mee
Bovendien eten de caafjes behoorlijk wat hooi. Met name de nakies . De konijnen eten alleen duur kruidenhooi. Hooi van de boer vind ik ook beter van kwaliteit.
Es_ther
Geplaatst: 17-08-17 15:00
Uuuhhh... mijn caaffies vinden winkel hooi wat minder lekker . En ik weet precies waar t vandaan komt, dat is ook wel chill.