Het algemene “Puppy Erbij!” Topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Het algemene “Puppy Erbij!” Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:50

Wat schattig Gianti! <3 ik heb echt geen verstand van kleurslagen bij teckels maar zie de blonde steeds vaker maar voorheen eigenlijk nooit. Is het nieuw of nemen ze gewoon toe in aantal? :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:06

Je merkt wel echt al verschil in karakter al hoor :D (waren 4.5 week) beide mannetjes waren pure Cream en vrij rustig, deze was iets rustiger en zelfverzekerder (en trok vooral gelijk enorm naar mijn vriend toe). Maar vooral toen de meiden erbij kwamen, zag je echt al groot verschil in karakters.

Dit is langharig pure Cream
Is een wat zeldzamere kleur, maar zo gewild dat het nu gewoon meer gefokt word :’)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:14

Aaah wat een schatje <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:23

Oh ik vind die kleur en langhaar teckeltjes altijd zoooo leuk haha. <3

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Zooo leuk! De Eddy-voorpret kan beginnen zo!

Freek heb ik gekozen omdat hij direct naar me toe trok en als enige bij de deur stond toen ik weg ging. Het is maar goed dat hij zoo schattig was, want anders was zijn soort uitgestorven :')

Afbeelding

Bij Harrie hebben we gekozen voor de rustigste reu uit het nest en dit ook gevraagd aan de fokker. De drukste hadden we al _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 57 min geleden

Ahhh baby Freek was heeeel cute <3

Eddy is ook echt cute, ik ben gek op teckels, grote persoonlijkheid in kleinverpakking :D

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Bij de oudste wist ik het al toen ik haar eerste foto zag van toen ze net geboren was. De fokker had het laatste woord maar gelukkig is ze aan ons toegewezen. Het andere teefje kregen we geen contact mee toen we op puppybezoek waren, die liep steeds van ons weg.

Bij de jongste was het de foto toen ze net haar oogjes open had. Bij bezoeken maakte ze ook contact met mij en kwam bij mij liggen. Degene die eerste keus had wilde haar eigenlijk ook, maar daar liep ze steeds van weg. Ook hier had de fokker het laatste woord op 7 weken en kregen wij haar.

Keuze ging op gevoel, niks rationeels aan.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25 min geleden

Wij kregen gewoon een pup toegewezen zonder voorkeur door te geven, maar het is wel de pup waarmee ik op de knuffelochtend de hele tijd op schoot zat geworden :D

Ik wilde heel graag een ondernemend hondje... Dat is goed gelukt, helaas _O-