Leuk dat je gaat voor een labrador, nereids!
Gaaf Kiwipitje, ziet er echt gaaf uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ik voer eigenlijk nooit echt uit de hand. Het kan wel en zeker Dexter is erg voorzichtig maar ik vind het vies dat mn handen onder het kwijl en de brokjes zittenWaarom wil je graag uit de hand voeren?
Dexter en ik vermaken ons goed bij de schapen. Hij slaapt heeeeerlijk op de dagen dat we gewerkt hebbenEn Dundy geniet van de rust als Dexter en ik niet thuis zijn
Die staat al te springen bij de kast met lekkers zodra Dexter wn ik ons klaarmaken voor vertrek.
CB, hier vind ik Arya opeens heel volwassen lijken! Vind haar nog zo'n pup in veel foto's.
kiwiwitje schreef:Ik zou gewoon zeggen; zachtjes. En als ze zachtjes doet geef je t brokje. En als ze t harder doet gewoon zeggen “nee” en niks geven. Dan even iets anders van haar vragen of even iets anders doen en dan opnieuw. En ook zorgen dat ze t niet zo te pakken heeft maar echt tussen je vingers houden. Zacht gelijk belonen en hard dus niet. Dat snappen ze heel snel hoor.
CupCakes_ schreef:Heerlijke foto's van Candy en Yoshi!
Ik wil misschien nog een weekendje richting de Veluwe ofzo opgaan met Jip. Hebben jullie nog tips?
Nayomie schreef:Makkelijk voor de clicker aan te leren, Kaus. Vieze handen maakt me eigenlijk weinig uit. En is makkelijk als we eens geen voerbak hebben, dat ze gewoon zonder problemen uit de hand kan eten. Voorkomt volgens mij ook baknijd, althans, zo heb ik dat bij de vorige geleerd van de vorige honden.
Het voornaamste probleem is gebrek aan geduld waardoor ze in het wilde westen gaat happen. We doen nu dus ook enkele maaltijden in de voerbak en moet ze van mij zitten en wachten tot ik zeg dat ze mag.
Voor voeren uit de hand gaan we dan inderdaad maar over op stoppen en later weer oppakken.
Ik krijg voor mijn verjaardag een snuffelmat, wie weet dat die urge dan ook wat minder wordt om te moeten eten.
Wat fijn dat het zo lekker loopt, Kaus! Niks te klagen dus.
Leuke foto's Punjab! Ze ziet er ook lekker ontspannen uit ondanks dat het niet iets is wat je dagelijks doet.
punjab schreef:Wat een leuke foto's weer allemaal.
Cursebeaker knap dat ze wel zenuwachtig is maar luisterde. Senna dus niet die spring dus zo in zwembad. Ze moet echt op terras met hek op slot.
Skippy01 gefeliciteerd al weer 4jaar. Kreeg op Facebook de melding dat we vandaag Senna 2 jaar hebben.
Wat fijn dat Candy het super naar der zin heeft.
Hier ook rabiës geënt. Zie vanuit mijn erf de grens. En vind risico te hoog ondanks nog nooit gecontroleerd.
Zoe hoe gaat het met de pup nu? Blijf ie of gaan ze er mee aan de slag.
Vandaag was lekker weer met windje. Loop met de kleine de uit huis 4 daagse. Vandaag een leuke wandeling in de buurt gemaakt. Senna is mee geweest op het trekpondje (of hoe heet zoiets) ze bleef netjes erop. Toch wrl ff de riem aan gedaan.
[ [url=m/KjYyIL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sNeauE.jpg]Afbeelding[/url] ]