Toch ergens wel fijn, hij was zo afgevallen (500 gram was ie uiteindelijk) en dan heb je steeds die zorgen.. we zullen hem in ieder geval nooit vergeten!
(En vandaag precies 7 jaar geleden dat we onze twee cavia's ophaalden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mira283 schreef:Vandaag de kooien verschoont. Alle hennepvezel was droog op de plekken bij de hokjes na. Wil toch kijken hoe ik dat even anders kan doen. Want vind het zonde om alle 'goede' hennep weg te gooien
Taartje schreef:Sterkte Horzieloverr!Mira283 schreef:Vandaag de kooien verschoont. Alle hennepvezel was droog op de plekken bij de hokjes na. Wil toch kijken hoe ik dat even anders kan doen. Want vind het zonde om alle 'goede' hennep weg te gooien
Ik haal twee keer per dag de natte plekken eruit en leg daar wat nieuwe bodembedekking neer, zou dat voor jou een optie zijn? Krantje vervangen met bodemspul is inderdaad ook erg handig!
Misschien wel interessant, dierenarts heeft ook de Röntgenfoto van Tess op Instagram gezet, zie je goed hoe de steen zat.
[ [url=m/LGZXV4.png]Afbeelding[/url] ]
enamorada schreef:Mijn cavia’s staan tijdelijk bij de eigenaren van mijn verzorgpaarden, en ze gaan zondag naar Yvonne, die dus ook in dit topic zit () Ik had ze eerst aan hen aangeboden, omdat zij ze wel eens meeneemt naar ouderen en gehandicapte kinderen etc. om ze een leuke dag te bezorgen. Maar ze waren toen juist net bezig dieren weg te doen omdat het te veel werd (net een dochtertje gekregen). Ik mocht ze wel daar neerzetten zodat ze konden wennen aan buiten zitten en als overgang naar hun nieuwe huis.
Een week geleden gaf ze toe dat ze toch wel héél erg leuk waren en dat ze stiekem toch een beetje verliefd op ze is gewordenDus ze hebben me gevraagd om er twee voor ze uit te zoeken tegen de tijd dat die van mij richting hun nieuwe fantastische huisje gaan. Waarschijnlijk mogen we volgende week vrijdag dus een leuk stelletje cavia’s verwelkomen
Het zeugje staat al redelijk vast, komt van marktplaats en zat alleen, dus die gaan we een leuk huisje bieden, en we gaan een beer ophalen van Opvang Rozan (die helaas gaat sluiten binnenkort
)
Kan ik toch nog een beetje mee blijven praten hier
enamorada schreef:Hahaha we gaan ze pas volgende week vrijdag ophalen helaas.
Ik heb mijn overleden castraat ook met contract gekocht. Hield een beetje in dat ik hem niet mocht verkopen etc.