kiwiwitje schreef:Mar_X schreef:RoosvanBlue: Ik heb de rodi worst in de eerste week gebruikt maar was al snel niet interessant meer, maar ga het komende week wel weer proberen, misschien wil ze het nu wel.
Nayomi: Wat een mooie foto van Zhiva!
Wij zijn vanmorgen wezen titeren, Distemper was S6, parvo S0 en hepatitis S2 dus ze is nu geënt met de grote cocktail en over 4 weken gaan we opnieuw titeren.
Kijk, dat is wel interessant om te zien. Grote kans dat ze van de eerste enting alleen de distemper(die eigenlijk heel weinig voor komt binnen NL) aangeslagen is. En van de andere 2 kun je bijna garanderen dat de eerste enting dus niets gedaan heeft en beide nog maternaal waren. Ofja parvo staat nu op 0 dus is OF niet aangeslagen of was maternaal. En Hepatitis is waarschijnlijk nog maternaal.
Ben benieuwd over 4 weken!
De hepatitis in inderdaad maternaal omdat die niet in de puppy enting zit, ik hoop dat ie laag genoeg is om nu aan te slaan. Toch wel fijn dat jij en KimD alles nog even hadden uitgelegd en dat ik nu al heb getiterd in plaats van na het gewone vaccinatieschema. Nu maar hopen dat alles aanslaat!