Kaus schreef:Ik heb laatst samen met mijn trainigsgroep Alpha Spirit gekocht en die bevallen hier erg goed! Zijn klein en zacht dus dan stikken ze er ook niet zomaar in
Ik wist niet dat die weer te koop zijn!!

Of heb je het elders besteld?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Ik heb laatst samen met mijn trainigsgroep Alpha Spirit gekocht en die bevallen hier erg goed! Zijn klein en zacht dus dan stikken ze er ook niet zomaar in
xDenies schreef:Kaus schreef:Ik heb laatst samen met mijn trainigsgroep Alpha Spirit gekocht en die bevallen hier erg goed! Zijn klein en zacht dus dan stikken ze er ook niet zomaar in
Ik wist niet dat die weer te koop zijn!!![]()
Wij hebben dat heel lang verkocht in de winkel maar toen heeft de voedselhuppeldepup de boel op slot gegooid en moesten we er mee stoppen. Maar het is er dus weer, dat is heel goed nieuws!
Of heb je het elders besteld?
Zoe_97 schreef:Ik train met brokjes die ik wil op show :p altijd andere merken dus euikt anders dan eigen brokjes. Aelynn werkt daar 10 keer liever voor dan voor kaas of worst
Kaus schreef:Áls ik Dundy al met snoepjes train zijn het gewoon brokjes of wortel of komkommer ofzo. Die proeft het niet eens omdat ie het zo snel doorslikt. Daar ga ik echt geen moeite voor doenMaar vaak neemt hij niet eens de moeite om het snoepje aan te nemen want dat leidt alleen maar af van de training. Dus eigenlijk trainen we altijd zonder
Dexter is dus wel super kieskeurig dus de Alpha Spirit is alleen voor hem. Maar ook daar trainen we niet echt met snoepjes tenzij ik trucjes aanleer.
Die foto met die naakte puppen op een rijWas dit nou een Chinese naakthond?
xDenies schreef:kiwiwitje schreef:Ik gebruik meestal kattenbrokjes voor t trainen![]()
Of de bakjes die je bij zooplus kan bestellen fruities ofzo met banaan.
En ze hebben daar kleine snoepjes met kip en rijst oid.
Deze? Alleen al voor de verpakking zou je het doen![]()
https://www.zooplus.nl/shop/honden/kauw ... jes/428271
MDJ schreef:Bedankt voor de welkom-berichtjes!
Wat een prachtig naakt hond pupje.![]()
Vaker niet dan wel dat ik snoepjes gebruik om te belonen. Het maakt hem niet zo veel uit, stembeloning werkt (bijna) net zo goed. Alleen het hier komen geef ik hem af en toe wat voor. Op het moment zijn dat ienieminie stukjes gedroogde rodi worst.
Simoonzel, qua grootte neigt hij idd meer naar de rottweiler hij is +- 50 cm hoog.