Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 00:16

Heerlijk :j , stiekem jaloers haha

Wel betrap ik Boris erop dat als ik bovenlicht aandoe hij al naar de slaapkamer rent _O- , maar verder nee geen routine . Gisteren had ik mijn bange 11 jarige in bed , die momenten zijn om te koesteren :+: <3 .Haar hoofd op het kussen en liggend , ik hoofd ernaast deken over haar heen heel voorzichtig en maar ronken haar motor . Soms wou ik dat iedereen net zo genieten kon van haar , maar helaas is dat nooit een normale realiteit :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 00:20

Karel gaat gewoon in m'n nek liggen als ik op de bank zit en hij vindt het bedtijd. En als ik aan tafel achter de laptop zit komt ie tussen mij en m'n laptop in zitten en mieuwt ie net zolang tot ik toegeef en mee naar bed ga :')

Wat ben ik toch dol op die enorme persoonlijkheden van katten <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 07:12

Rebecca schreef:
Mel op dieet :Y) , succes is enorm lastig!

Boris is een hielenlikker , die rent achter mijn kont aan :')

Dat denk ik ook.
Ga dit jaar nog op vakantie. Krijg het niet geregeld dat er twee keer per dag mensen komen, dus dat is ook nog een puntje.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 07:14

Afbeelding

Droppies.. ze groeien zo snel pfff..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:13

Heerlijk dat samen slapen! Wij hebben er ook 5 vd 7 die regelmatig op bed komen slapen. 1 slaapt altijd mee op dekentje naast bed. Geen routine verder. Vind wel heerlijk die verhalen.

1 kater plast ineens weer alles onder.. misschien toch maar is mee naar de dierenarts.. maar lijkt meer op sproeien. Misschien door de kleine, die is nog niet geholpen..? Geen idee.

En ze groeien hard! Gaat echt snel.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:43

het snoetje van mijn Tiggy <3

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:47

Mooie foto! <3

Noa en Mel slapen de laatste tijd niet op bed. Heerlijk het bed voor me alleen. :)) Noa komt wel direct op me af als ik wakker ben, lekker knuffelen en tegen me aan liggen met haar poot over me heen. <3

Mel is nog altijd niet knuffelig.. dus dat zal niet komen ook.
Komt op het balkon wel bij me zitten (naast me dan).

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:54

Onze katten mogen niet naar boven, daar baal ik ZO van. Hebben jullie katten echt nooit teken of zo? Dat is onze reden.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:55

Mijn katten komen alleen op het balkon. :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:57

Mandyy schreef:
Mijn katten komen alleen op het balkon. :)

AH, oke. Onze kitten is zeker nog een maand of 2 binnen, zelfs langer als ze nog niet heel groot is (stelen etc, denken dat het een zielige zwerfkat is), maar als ze dan wel buiten mag dan is het gek als het opeens afgesloten is.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:59

Ik heb zelden tot nooit teken bij de kat en laten we wel wezen, als ze er op zitten dan heb jij daar geen last van, een teek die vast zit stapt niet over. Daarnaast met aaien merk je meestal een teek heel snel op en dan kan je hem dus ook direct verwijderen, ik ben er iig altijd alert op.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:03

Oke! Wij ook maar als een teek vol zit gaat hij er uit, zit in je huis en kan in jou komen. Dat zegt mams altijd. Want je kunt het ook zo missen als het in de nacht gebeurt. Ik ga maar even vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:04

Mandyy schreef:
[naam] schreef:
Mel op dieet :Y) , succes is enorm lastig!

Boris is een hielenlikker , die rent achter mijn kont aan :')

Dat denk ik ook.
Ga dit jaar nog op vakantie. Krijg het niet geregeld dat er twee keer per dag mensen komen, dus dat is ook nog een puntje.

Dat is wel balen , is cruciaal als dier op dieet is.. Beetje toewijding :P

Afbeelding

BorIs van boven , nog 4 dagen tot zijn verjaardag :D

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:06

Een teek wordt best groot hoor, die merk je heus wel op voor dat 'ie los laat, als je de kat tenminste voldoende in handen hebt. Daarnaast, dat kan ook als ze niet mee naar de slaapkamer gaan...

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:51

xniieeenke schreef:
Onze katten mogen niet naar boven, daar baal ik ZO van. Hebben jullie katten echt nooit teken of zo? Dat is onze reden.

We hebben een bandje dat goed werkt, onze katten hebben reeds 2j al geen teek meer gehad :)!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:00

The_Cat schreef:
xniieeenke schreef:

We hebben een bandje dat goed werkt, onze katten hebben reeds 2j al geen teek meer gehad :)!

Handig! Onze kat is alleen een avonturier die vast ooit klem zit jn d'r bandje. Kitten leren we een tuigje aan om de tuin de ontdekken dus wie weet kan die wel. :)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:13

xniieeenke schreef:
The_Cat schreef:

Handig! Onze kat is alleen een avonturier die vast ooit klem zit jn d'r bandje. Kitten leren we een tuigje aan om de tuin de ontdekken dus wie weet kan die wel. :)

Ja das waar, de onze hebben voor in de winter ook zo'n safety bandje aan. Ik ben ook soms meewarrig tegenover bandjes, maar dit is nu een dat echt goed werkt, en ze kunnen het beter verdragen als zo'n pipetten.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:13

Advantage erop eens in de 4 weken en ik ontdek eigenlijk nooit teken. Terwijl ze hier hele dagen in gras en bosjes zitten. Al moet ik zeggen dat hier niet belachelijk veel teken zitten, de honden hebben er ook niet vaak last van.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:23

Froukje schreef:
Advantage erop eens in de 4 weken en ik ontdek eigenlijk nooit teken. Terwijl ze hier hele dagen in gras en bosjes zitten. Al moet ik zeggen dat hier niet belachelijk veel teken zitten, de honden hebben er ook niet vaak last van.

Daar hadden ze bij ons nog teken van, maar mede ook doordat ze het spul van elkaar gingen zitten aflikken denk ik. Dat was niet de oplossing voor onze katten

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:04

We hebben Kasper net opgehaald. Hij heeft wel wat lichte koorts en waarschijnlijk een gewricht ontsteking. Is het dinsdag niet beter gaan ze kijken of hij mogelijk toxoplasmose heeft.

Zowel hij als Minoes waren blij dat ze elkaar weer zagen.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:05

poetser schreef:
We hebben Kasper net opgehaald. Hij heeft wel wat lichte koorts en waarschijnlijk een gewricht ontsteking. Is het dinsdag niet beter gaan ze kijken of hij mogelijk toxoplasmose heeft.

:(:) Beterschap voor Kasper

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:01

Beterschap voor Kasper! Hopelijk voelt ie zich snel beter en is het geen toxoplasmose.

Ik ben weer onderweg naar onderweg naar m'n boefie <3 Was naar Sneekweek dus heb m even niet gezien en ik mis m nu al :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:09

Karel is er!!! Had hem opgehaald en de hondjes nog even bij pap en mam achtergelaten even lekker met Karel gespeeld en daarna in de bench gezet. Nu zit hij er nog in met de deur op n kiertje maar hij zit enkel te brommen naar de hondjes. Die vind hij nog een beetje eng :=

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:15

Beterschap voor kasper!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:43

poetser schreef:

Ochgerm. Beterschap met de arme Kasper!!!