Hier ook kophuidplaten. Zijn ze gek op! Maar hij heeft het terecht gehad. brave hond!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimvicious schreef:Knappe Popo hoor! Die kophuidplaat heeft die dus wel verdiend haha.
Oh kiwiwitje dat tongetje haha. Knappe divapup is ze![]()
Hier vanochtend weer gehoorzaamheid training gehad. Het begin was echt wel even lastig maar er was een grote agility wedstrijd op het terrein en de militaire vliegtuigen cirkelden ook nog erbovenmaar na een kwartier was ze er helemaal voor me en kon ik het relaxed en vol focus afsluiten. Het leven met een puber pup, poehhhhh
![]()
[ [url=m/oJU3Z7.jpg]Afbeelding[/url] ]
MDJ schreef:Mag ik me hier ook melden? Lees al een tijdje mee, heb geen 2019 maar een 2018 pup.
Dit is ‘m:
[ [url=m/L31F56.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fB2WAA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melle is een nogal ongebruikelijke kruising tussen een rottweiler en een mops (Het nestje was dan ook niet gepland. )
We doen regelmatig aan speuren, wandelen veel, zwemmen graag, fietsen regelmatig en zijn eigenlijk altijd samen op pad.
MDJ schreef:Mag ik me hier ook melden? Lees al een tijdje mee, heb geen 2019 maar een 2018 pup.
Dit is ‘m:
Melle is een nogal ongebruikelijke kruising tussen een rottweiler en een mops (Het nestje was dan ook niet gepland. )
We doen regelmatig aan speuren, wandelen veel, zwemmen graag, fietsen regelmatig en zijn eigenlijk altijd samen op pad.
KimD schreef:MDJ schreef:Mag ik me hier ook melden? Lees al een tijdje mee, heb geen 2019 maar een 2018 pup.
Dit is ‘m:
Oh man wat een kruising, waarom heeft de eigenaar ervoor gekozen om deze te laten komen?
Heeft je hond geen (gezondheids)problemen?
Welkom!
kiwiwitje schreef:Ik gebruik meestal kattenbrokjes voor t trainen![]()
Of de bakjes die je bij zooplus kan bestellen fruities ofzo met banaan.
En ze hebben daar kleine snoepjes met kip en rijst oid.