Poetser veel sterkte bij de DA , hopelijk valt het mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

poetser schreef:Hier gaan we, zodra de auto thuis is, met spoed naar de dierenarts. Ik vond het verontrustend dat Kasper zich vandaag niet laat zien. Uiteindelijk met veel moeite kunnen lokken met snoepjes, die hij liet liggen (dat doet hij dus nooit) en viel om. Na het controleren van zijn pootjes kwam ik er achter dat hij last heeft van zijn linker pootje en we vrezen dat hij gebroken is. Hoe en wanneer weten we niet.
poetser schreef:Pootje is niet gebroken gelukkig. Hij heeft waarschijnlijk zijn pootje verdraaid,ofwel verkeerd geland na het springen. Hij verkeerde wel in lichte shock en is uitgedroogd, dus hij mag niet mee naar huis helaas.
Weet je ook hoe lang 'ie moet blijven? Onze Mimi was echt een keer doodziek en nou ja, 90% uitgedroogd door een griepje die moest 2 nachtjes blijven, naar is dat
xniieeenke schreef:Wij hebben onze kitten gewoon uit de reismand laten lopen toen hij midden in de woonkamer stond, ze komen elkaar vanzelf tegen denk ik. Kitten leert haar plekje wel hoor alleen wil bij ons te veel spelen.
)
Anushka is toch naar een blauwe rus kater gegaan. Naar wat gedoe bij de kater waar Jiala heen was vond ik het wel prettig om Anushka ergens te brengen waar ik de mensen al kende. Daarbij zijn rusjes altijd mooi
Ze heeft zich daar prima vermaakt, is vooral super blij met de wasbak in de kattenkamer
Lekker spelen! 
Alhoewel ze later toch maar naast de wasbak verder gegaan zijn, in de wasbak was toch wel een beetje krap

Ben er behoorlijk boos over, maar niet echt iets aan te doen. Had het eerst niet in de gaten, pakte het geld aan en telde thuis pas na, stom natuurlijk.

Hier hetzelfde met onze oudere kat. Die komt momenteel alleen binnen om te eten
Maar dat was 12 jaar geleden net zo toen onze poes kittens kreeg. Toen kwam de andere kat wekenlang alleen maar via het keukenraam naar binnen om te eten en ging via het raam weer naar buiten.. Loopt wel los denken we

, succes is enorm lastig!
Roosch schreef:Kedi gaat wel eens eerder dan ik naar bed. Waarom voel ik me dan altijd als een puber die te laat thuis komt als ze me verontwaardigd toe miauwt als ik ook naar bed ga?
Soms is het ook wel dat ze nog buiten is als hij naar bed gaat en dan weet ze niet hoe snel ze binnen moet komen en dan kan ze echt mopperend naar boven gaan
Zwaar beledigd dat ie niet op haar wacht