Poetser veel sterkte bij de DA , hopelijk valt het mee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Hier gaan we, zodra de auto thuis is, met spoed naar de dierenarts. Ik vond het verontrustend dat Kasper zich vandaag niet laat zien. Uiteindelijk met veel moeite kunnen lokken met snoepjes, die hij liet liggen (dat doet hij dus nooit) en viel om. Na het controleren van zijn pootjes kwam ik er achter dat hij last heeft van zijn linker pootje en we vrezen dat hij gebroken is. Hoe en wanneer weten we niet.
poetser schreef:Pootje is niet gebroken gelukkig. Hij heeft waarschijnlijk zijn pootje verdraaid,ofwel verkeerd geland na het springen. Hij verkeerde wel in lichte shock en is uitgedroogd, dus hij mag niet mee naar huis helaas.
xniieeenke schreef:Wij hebben onze kitten gewoon uit de reismand laten lopen toen hij midden in de woonkamer stond, ze komen elkaar vanzelf tegen denk ik. Kitten leert haar plekje wel hoor alleen wil bij ons te veel spelen.
Roosch schreef:Kedi gaat wel eens eerder dan ik naar bed. Waarom voel ik me dan altijd als een puber die te laat thuis komt als ze me verontwaardigd toe miauwt als ik ook naar bed ga?