Puppy Erbij 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-22 20:28

Gefeliciteerd Beer!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 22:23

Abbay is ook deze maand jarig bedenk ik me net! Het is alweer februari! :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-22 22:44

KimD schreef:

Whaha dat zei bas vandaag dus over djessey. Die is de 23e jarig *\o/*

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:07

Skitt wordt de 26ste alweer een jaar.
Zei al tegen mn vent ze wordt ineens zo volwassen,dr uitdrukking en wordt eindelijk iets breder/voller.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:29

KimD schreef:

Ik weet nog wel een leuk cadeautje.. 8-) <<)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 00:01

Gefeliciteerd (met) Beer *\o/*

Hondenverjaardagen vind ik leuk. Zo te zien zitten er een heleboel aan te komen :D

Wij gaan dit weekend naar Zuid-Limburg. Mijn ouders en broertje gaan ook mee, dus onze hondjes kunnen heerlijk een weekend met elkaar spelen. Je schijnt daar heerlijk te kunnen wandelen dus we gaan het ervaren :o

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 07:55

kiwiwitje schreef:
KimD schreef:

Whaha dat zei bas vandaag dus over djessey. Die is de 23e jarig *\o/*

Abbay de 22e 8-)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 07:56

Kiimm_ schreef:

Hondenverjaardagen vind ik leuk. Zo te zien zitten er een heleboel aan te komen :D

Wij gaan dit weekend naar Zuid-Limburg. Mijn ouders en broertje gaan ook mee, dus onze hondjes kunnen heerlijk een weekend met elkaar spelen. Je schijnt daar heerlijk te kunnen wandelen dus we gaan het ervaren :o

Was jij niet in quarantaine? Of was dat iemand anders? :')

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:00

Vos wordt 14 maart alweer 2. De afspraak voor hd/ED foto's staat :=

En hopelijk ergens deze zomer(of herfst hangt van Roek af :roll:) puppies!
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 10:15

Spannenddd!!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:15

Spannend! *\o/*

Hier zit ik te wachten tot de twee teven loops worden. Ze zouden ongeveer tegelijk loops moeten worden. Schiet ooopppp *\%/*

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:37

KimD schreef:
Kiimm_ schreef:

Denk ik misschien? Kim + quarantaine in Zuid-Limburg dus komt wel overeen haha :+

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:31

Hier nog precies een week wachten op de echo *\o/* Ben zo zo benieuwd!

Ben me nu aan het inlezen op puppenvoer/kvv/brok en man dat is een hele studie. Elke keer als ik denk ja, dit is em, en ik ga alles verder doorspitten dan kom ik weer iets "meh" tegen en ga ik weer verder zoeken :+

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:44

KimD schreef:
Kiimm_ schreef:

Nope, dat was een andere Kim misschien :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 11:51

Stouuuute puppy..
Afbeelding

Maar na wat gepiel om die pleister eraf te krijgen kwam daar dit onderuit..
Afbeelding

Niks te klagen voor 7 dagen na operatie.
Ze wil er alleen nog niet goed af blijven dus straks inpakken en hopen dat ze er dan af blijft. Anders toch de kap helaas.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:56

Ziet er netjes uit!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:57

Hahahah het is wat met alle Kimmen ook he <<) :')

Maar wij hebben dus vandaag een doggy meeting met Cody en zijn humans en waar het eerder deze week nog uit zag dat we bad jassen moesten gaan meenemen voor de doggies, schijnt al de hele ochtend de zon en hebben we per-fect wandelweer, dus dat is echt topppp. Ben als de stalker die ik ben, Kim en Cody via live tracking aan't volgen, zodat ik in de auto kan springen als ze er bijna zijn - wat nog wel even duurt tho maar goed haha.

kiwi,
Ohhh ja die pleister moest toch wel een keer loskomen, dus ze helpt je alleen ;) hahaha
Maar dat eraf houden is idd wel een opgaaf, herkenbaar. Hopelijk gaat de kap niet nodig zijn. Misschien een mps met lange poten?

Van,
oeh leuke dek aankondiging. Gave reu zeg!
Ik vind tamaskan's zo tof, hier lopen er ook een aantal in het losloop en een paar Tsjechen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:29

die wond ziet er goed uit kiwiwitje!! fijn dat het mooi geneest. Nu afblijven. Heb je er een nieuwe pleister op gedaan, of laat je het zo?

spannend flux, hier nog 2 weken wachten :)

@Van, wat leuk gedaan met die foto's!! ik hoop dat het lukt en dat de testuitslagen goed zijn.

Heerlijk puppie Flettie, gaat het goed. Is ie al een beetje gewend?

Leuke foto's Oshaa, en gefeliciteerd. Wij trouwen volgende week, en waarschijnlijk gaat Romy ook wel mee op een paar foto's. We doen de fotosessie thuis, dus dan is de kans groot dat ze in beeld komt. :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 12:44

Ik ga t wel weer afplakken. Want ze blijft er aan zitten. Tenzij ze afgeleid word of slaapt.
Maar even lekker aan de lucht drogen zal t ook goed doen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:16

Ik vind het er ook mooi uit zien.

Wij hebben gisteren een fietskar binnen gekregen. Vandaag getest, en dat ging goed. Nu kunnen we lekker makkelijk naar de losloopgebieden in de buurt. Net mooie oefening want de honden uitlaat service was er ook. Gelukkig heeft ze nu goed door dat ze voor steun naar mij terug kan.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:51

Oh wat een knappe heer heb je voor Roek <3

Ziet er netjes uit bij Envie. Wij hebben de pleister toen heel wijs door de dierenarts er af laten halen.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 15:16

Veel plezier op de wandeling, zou ook graag gaan met dit weer....
Envie, blijf af! Ziet er tot nu toe netjes uit, dus graag zo houden.
En Roek krijgt een leuke dame, zodra ze er klaar voor is natuurlijk.
Flux nog even geduld dus.

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 15:52

Dank jullie wel voor de felicitaties voor Beer! We zijn naar zijn (ons) favoriete eettentje geweest. Iedereen daar vindt Beer echt geweldig en hij is daar ook altijd heel blij :D

KimD schreef:
Gefeliciteerd met Beer! Dat wandelen vaat vast goedkomen! *\o/*

Ik heb goede hoop dat het goed gaat komen! In huis mankt hij vreemd genoeg nog wel, maar buiten vrijwel niet meer. En hij doet alweer knettergek zonder daarna erger te manken.
Ga wel geruster zijn als we woensdag de revalidatie therapeut hebben gezien - dan kunnen we gerichter aan de slag met beter worden :).

Kiwitje ziet er wel heel netjes uit! Hopelijk blijft ze ervan af. Is ze nog goed rustig te houden?

Aan de wandelaars - veel plezier! Prachtige dag! Al vind ik het nog wel koud :brr: :brr:

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 17:23

Ik durf niks meer te zeggen. Onze vaste DA vroeg vanochtend hoe t ging. Envie had echt nog 0x aan de pleister gezeten en vanochtend was t raak.
Dus t voelt een beetje als de goden verzoeken als ik zeg dat ze tot nu toe heel braaf is :')
Heb net buiten in t licht een foto gemaakt. T bovenste stukje komt goed tot rust
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:54

Ik heb een beetje meegelezen maar wat is er met envie gebeurt kim??!!
Heb je een harde kap anders is de compfy cone een aanrader! Bij joy haar kruisband operatie heb ik toen de wond ingesmeerd met Honingzalf dat hielp ook goed.

Sommende tijden breken aan voor een aantal!

En een aantal jarigen gefelicteerd!!

Ik ben een beetje stil met reageren geweest maar het was een mindere periode. Raya is laatst aangevallen door een Mechelaar. Wij kwamen de hoek omgelopen en uit het niets viel hij haar aan en greep haar in de keel. Het gegil gaat mij nu nog door merg en been. Hij schudde een aantal keer en toen wilde mila haar pup beschermen en liet hij los en wilde hij haar aanvallen toen was ik snel genoeg hem bij zijn halti te pakken en bij mijn honden vandaan te houden. De eigenaar gaf ons zelfs de schuld want wij kwamen de hoek om en lieten hem schrikken. Ik liep op het voetpad in mijn eigen straat. Hij loopt aan een halti omdat hij langs rijdende auto’s aanvalt en de eigenaar hem niet kan houden. Hij is amper een jaar oud.
Als een gek naar huis gelopen om Raya na te kijken en meteen een afspraak bij de dierenarts gemaakt. Gelukkig leek alles oppervlakkig en heeft ze een engeltje op haar schouder gehad. Ze heeft wel een aantal dagen last gehad van verdikkingen in haar keel en een flinke bloed uitstorting. Op de foto kun je de rand goed zien waar hij haar te pakken heeft gehad

Afbeelding

Lichamelijk valt het mee maar mentaal zijn de littekens erg groot. Een pup van 7 maand wat alles wat beweegt nu eng vind. Ik ben rustig begonnen haar vertrouwen weer terug te winnen via mijn collega’s trainen we een paar dagen per week steeds met een andere rustige hond dit gaat langzaam maar zeker beter al blijft ze erg op haar hoede. Ik neem haar nu dagelijks mee naar een natuurgebied waar ze tot mei los mogen lopen en vandaag ging zij zelf weer op onderzoek uit naar een andere hond het scheelt dat zij nu zelf weg kan aan de riem raakt ze nog behoorlijk in paniek.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding