Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gigixponys schreef:Pfoe. Ik vind dat wel een gevaarlijke. Ik had hier 1 konijn dat standaard gas kreeg na het eten van fruit. De rest kunnen er beter tegen, maar dan nog gaf ik echt een mini-hoeveelheid. Jij kent je konijn het best natuurlijk.
jeetje77 schreef:Volgens mij als je zelf de appel pureert en geen appelmoes uit een pot gebruikt zit er al de helft minder suiker in.
caro29 schreef:Jack heeft vanmorgen ongeveer 2/3 ml voerpapje gehad. Ik heb hem in een deken gewikkeld zodat hij niet kon slaan. Hij likte zijn lippen af. Straks weer een beetje. Hij keutelt wel.
Hier krijgen ze best vaak fruit en groenten. Momenteel aardbeien kroontjes, peren schil, radijs, spruitjes, basilicum, koriander, peterselie, paardenbloemblad, gras, sla en paksoi en witlof. Menu wisselt per dag en per week. Ik haal tgtg boxen van de Lidl. Verwende monsters
Lukasje schreef:Mss iets vanuit de oude doos maar wnnr ik vroeger buikgriep had en geen fruit mocht, raspte mijn mama een appel en liet die bruin worden (gewoon even laten staan). Blijkbaar kan dan die moes geen kwaad meer voor de darmen.
pearlie schreef:Yeah, mijn vriend heeft eindelijk de buitenren gesplitst en een extra doorgang gemaakt zodat beide koppeltjes nu lekker buiten kunnen. Ze worden alleen een beetje hyper van elkaar geloof ik.... en onderling is het hier en daar ook even mis geloof ik, maar zal wel even wennen zijn. Gelukkig zitten ze straks binnen nog steeds uit elkaars zicht.
caro29 schreef:Jack heeft geen pijnstillers meegekregen. Voeren ging net ook prima. Het is niet dat hij niet wilt. Express hem een beetje vies gemaakt. Kan hij lekker poetsen. Hij moet toch gaan wennen om meer tong te gebruiken en lippen zonder die lelijke tanden. Heb de tandjes ook meegekregen. Echt sneu gewoon
pearlie schreef:Yeah, mijn vriend heeft eindelijk de buitenren gesplitst en een extra doorgang gemaakt zodat beide koppeltjes nu lekker buiten kunnen. Ze worden alleen een beetje hyper van elkaar geloof ik.... en onderling is het hier en daar ook even mis geloof ik, maar zal wel even wennen zijn. Gelukkig zitten ze straks binnen nog steeds uit elkaars zicht.
immanuela29 schreef:pearlie schreef:Yeah, mijn vriend heeft eindelijk de buitenren gesplitst en een extra doorgang gemaakt zodat beide koppeltjes nu lekker buiten kunnen. Ze worden alleen een beetje hyper van elkaar geloof ik.... en onderling is het hier en daar ook even mis geloof ik, maar zal wel even wennen zijn. Gelukkig zitten ze straks binnen nog steeds uit elkaars zicht.
Ah super leuk! Heb je toevallig ook leuke foto's?Ik zoek nog naar veel inspiratie voor het verbouwen van mijn konijnen paradijs
caro29 schreef:Jack heeft geen pijnstillers meegekregen. Voeren ging net ook prima. Het is niet dat hij niet wilt. Express hem een beetje vies gemaakt. Kan hij lekker poetsen. Hij moet toch gaan wennen om meer tong te gebruiken en lippen zonder die lelijke tanden. Heb de tandjes ook meegekregen. Echt sneu gewoon
pearlie schreef:caro29 schreef:Jack heeft geen pijnstillers meegekregen. Voeren ging net ook prima. Het is niet dat hij niet wilt. Express hem een beetje vies gemaakt. Kan hij lekker poetsen. Hij moet toch gaan wennen om meer tong te gebruiken en lippen zonder die lelijke tanden. Heb de tandjes ook meegekregen. Echt sneu gewoon
Ochjee ja dat is wel zielig, een konijn zonder voortanden. Het klinkt in ieder geval zielig, maar zolang hij kan eten zal het wel meevallen uiteindelijk!
jolmer20 schreef:Wat fijn zeg Caro!! Lekker aan t eten gelukkig dus! Nog steeds alles goed?
Balen dat je andere voedster niet drachtig is..
Jaa ze zijn super gelukt Kimberley
Ik vind Puck zo leuk met zn oren haha
Echt Jeetje? Wat apart.. wel ergens logisch, maar had het nog niet eerder gehoord.
Ik voel me echt een gek..
Toffee en Caramel kenden jullie al, maar sinds gisteren ben ik nog 3 konijnen rijker..
1 vrouwtje en 2 rammetjes..
Helaas zaten de rammen en voedster bij elkaar.. toen ik ze kreeg, kreeg ik 1 ram in een kattenbak mee. Want de rammen gingen elkaar aanvallen. Dat was te verwachten
Rammetjes hebbik hier opnieuw gekoppeld en dame apart gezet. Rammetjes kan ik helaas niet houden, dus die moeten helaas weg.
Dus als iemand nog leuke rammetjes zoekt!
De mannen:
[ [url=m/imnNHW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M6bqgJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w5eUmK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S3GH76.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het dametje
[ [url=m/xXgd6f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VpizuK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kattenbak
[ [url=m/vRgVfo.jpg]Afbeelding[/url] ]
_KiMbErLeY_ schreef:Haha jeetje, fijn zo'n toezichthouder!
Kan hij niet meehelpen?
Caro, oh jeetje ik wisr niet dat dat mogelijk was bij konijnen... zonder tanden... fijn dat hij weer eet!
Morgen komt Jolmer MET Lilly EN banjer!
De beebs zijn alweer 8 weken
En nog maar 3 over, vind ze wel ONTZETTEND goed gelukt, mooie konijnen geworden!![]()
Oreo
[ [url=m/0Bt8UY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puck
[ [url=m/EkDRmH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sientje
[ [url=m/sIRNpS.jpg]Afbeelding[/url] ]
jeetje77 schreef:[
Mijn Nappie heeft sinds vd winter ook geen voortandjes meer. Ze groeide scheef en sleten dus niet meer goed af. Dus eruit. Er schijnen ook wel mensen te zijn die binnenkonijnen houden en specifiek op zoek zijn naar tandloze, ipv knagen aan kabels en bekleding.