Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Lijkt mij opzich wel leuk, dat honden Secret Santa. Morax is alleen al enorm verwenden ik doe al mee aan veel dingen dit jaar.
Wij waren vandaag lekker vroeg naar het bos. Dan was het in elk geval nog niet zo druk.
Ook wat fotootjes geschoten vandaag.
[ [url=m/BS51a6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ei46Dw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiimm_ schreef:Dat secret santa lijkt mij ontzettend leuk!
Cody heeft gisternacht diarree gehad, heb daardoor op de bank geslapen zodat die naar buiten kon als die moet. Nu weigert die het laatste stuk van de nacht in de bench te slapen en blijft die janken. Ik kan daar zo niet tegenIk blijf sterk want hij kan gewoon nog niet buiten de bench slapen. Het is alleen lastig te bepalen wanneer hij echt naar buiten moet. Ene keer moet die en andere keer maakt die er een spelletje van. Puberteit...
RoosvanBlue schreef:Even een ego post hoor. Ben op dit moment elke avond en weekend aan het werk (naast normale kantoortijden that is) en daarbuiten ben ik met de strikjes bezig of aan het slapen. Net weer even bijgelezen en volg veel van jullie op Insta dus zo blijf ik toch bijStraks naar het ZH voor een MRI van mijn schouder, ben heel benieuwd. En omdat het hier over puppies gaat:
[ [url=m/9Dg63G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NxBs26.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/60klSe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doei!
Oshaa schreef:Wij zijn last-minute opnieuw een paar dagen naar de Ardennen geweest. We zaten maar 30 km van waar we vorige week waren, maar het was totaal anders. Het was zowat nog ontspannener dan vorige week - Beer is echt een geweldige reisgenoot. Zodra zijn dekentje er ligt gaat hij erop liggen alsof hij er al maanden woont. Ook echt meteen diep slapen op zijn zij, helemaal uitstrekken etc. Ook als het dekentje meenamen ergens heen en neerlegde ging hij daar heerlijk slapen. Ook weer heerlijk gewandeld, zelfs 2x 20km. Opnieuw was hij voorbeeldig en moest je hem soms zelf afremmen, omdat hij veel te enthousiast dingen deed.
Al met al een heerlijke vakantie(s) gehad met mijn twee mannen. Nu begint het 'echte' leven weer. Al zitten we nu wel gedeeltelijk in afstandsonderwijs, waardoor het wat makkelijk wordt om het 'trainingsschema' van Beer aan te houden (qua conditie-, opbouw en onderhoud). Omdat de hondenschool nog wel even dicht is heb ik me aangemeld (naar aanleiding van het actieve honden topic) voor de 'sexier than a squirrel challenge'. Het ziet er heel leuk uit en ik heb er echt zin in. Enkele vd spelletjes uit hun ebook zijn alvast geslaagd (sommige deden we al en die vindt Beer echt super leuk).
Succes iedereen die deze week spannende dierenartsbezoeken heeft (cursebreaker gaat het dinsdag door?).
[ [url=m/2r7WIX.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FYZMVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eOq0DR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nWwIyZ.png]Afbeelding[/url] ]