Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Gefeliciteerd xoranlover!
Met Muis gaat het iets minder... Ze krabt, bijt en likt zichzelf zo obsessief dat ze wondjes krijgt. Morgen naar de dierenarts. Ik vind het zo zielig voor haar en baal eerlijk gezegd ook wel. Ik snap dat bij dieren onvoorziene dierenarts kosten komen. Maar ik heb haar tien dagen...
Zertab schreef:Gefeliciteerd xoranlover!
Met Muis gaat het iets minder... Ze krabt, bijt en likt zichzelf zo obsessief dat ze wondjes krijgt. Morgen naar de dierenarts. Ik vind het zo zielig voor haar en baal eerlijk gezegd ook wel. Ik snap dat bij dieren onvoorziene dierenarts kosten komen. Maar ik heb haar tien dagen...
Zertab schreef:Heb nu hypoallergene brokken mee van de dierenarts om te kijken of dat werkt. Wat ook een optie is, is dat het een neurologische aandoening is...
Zertab schreef:Ze heeft prednison gehad en nu dus gabapentine... twee keer per dag. Is best heftig spul lees ik op internet.
Zertab schreef:Nja dat vroeg ik dus aan de dierenarts en kreeg ik een omslachtig antwoord op
SimoneeM schreef:Zertab schreef:Nja dat vroeg ik dus aan de dierenarts en kreeg ik een omslachtig antwoord op
Oh :’)
Heeft de DA FHS genoemd? Feline hyperesthesie syndrome? Want als het echt heftige “aanvallen” zijn van bijten en likken snap ik m iets meer, dan is gabapentine wel de eerste behandeloptie.
Je kunt altijd als het goed gaat later kijken of een voerwissel weer lukt. Gaat ze dan weer likken weet je ook genoeg