Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Dani, ze zijn zo leuk!! Ben benieuwd hoe ze gaan ontwikkelen.
Reetch, wat een leuke foto!
Welkom Ben! Ik ben benieuwd naar foto's.
Wat leuk dat Krazz zo intelligent is Bontesok!
Wat is jullie ervaring hoe oud grasparkieten worden? Kan op internet alleen vinden dat ze rond de 15 kunnen worden maar dit vaak niet halen.
Meliaforever schreef:[ [url=m/rTfYBt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zijn nog steeds leuk samen gelukkig.
Als ze eruit gaan zitten ze eigenlijk alleen op hun speeltuin (die ze slopen), lekker makkelijk. Geen poep overal en ze slopen niks verder.
Dani199764 schreef:Wat een schatjes!![]()
Wou dat die van mij alleen maar in hun boom zatenHier hangen ze nu zelfs in het ondertussen afgekloven behang, windrooster, tv, canvas schilderij passen ze ook precies op natuurlijk. Oohja en aan de spiegel hangen, ook erg interessant. Ze gebruiken precies alles wat ze niet horen te gebruiken
Gister hebben ze uitgevonden dat er folie op mijn ramen zit en als je in het hoekje gaat knagen dat er dus ook af kan.. Heel erg fijn maar niet heus. Had er een handdoek voor gelegd, maar ze hadden als erg snel door dat je die ook opzij kan trekken. Om wanhopig van te worden soms
Dani199764 schreef:Wat een schatjes!![]()
Wou dat die van mij alleen maar in hun boom zatenHier hangen ze nu zelfs in het ondertussen afgekloven behang, windrooster, tv, canvas schilderij passen ze ook precies op natuurlijk. Oohja en aan de spiegel hangen, ook erg interessant. Ze gebruiken precies alles wat ze niet horen te gebruiken
Gister hebben ze uitgevonden dat er folie op mijn ramen zit en als je in het hoekje gaat knagen dat er dus ook af kan.. Heel erg fijn maar niet heus. Had er een handdoek voor gelegd, maar ze hadden als erg snel door dat je die ook opzij kan trekken. Om wanhopig van te worden soms
Anne. schreef:Mag ik me hier ook melden? Láng geleden ooit meegepraat in het Valkparkieten-topic en ik kwam nu bij jullie terecht via het topic op BB over 'vogels in huis'
Wij hebben 3 valkjes; Puk, een lutinopopje van 8 jaar oud. Loki, man, wildkleur, uit een ander nest, ook van 8 jaar oud en Ollie, een wildkleur man van 4 jaar.
Het is een bijzonder gezelschap, met allemaal karaktertjes die binnen de 'extremen' passen. Maar vooral heel gezellig; ik zou de beestjes voor geen goud kwijt willen
Benfan schreef:HEY! leuk idee misschien... een meeting? in het weekend van 7/8 april is er een open dag bij een van de grootste opvangen in Nederland. World of Birds in Erica (Emmen, Drenthe) Werk daar zelf als vrijwilliger, is daar echt super leuk! meer dan 1600 vogels!!!