Ik zie echt het verschil tussen Odin en Loki niet. Help! Zoek de verschillen???(Stiekem hoop ik dat van de rooitjes het allemaal foto's van dezelfde kitten zijn, dan ligt het niet aan mij
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
of een poesje of Thor.
Zo'n klein strijdertje en een heerlijk hummeltje. lifaya schreef:Ik weet het nog niet zeker maar kans is groot dat ik anders spijt ga krijgenof een poesje of Thor.
hoop dat Er voor alsnog papieren bij Ginger kunnen komen. De fokster van haar zou kijken of het mogelijk is. Ginger komt gewoon uit een geteste stamboom lijn maar ze had voor dit nest nooit papieren aangevraagd omdat er eerst twijfel was geloof ik over de vader omdat moeder 1 x was ontsnapt maar Ginger is als 2 druppels haar vader en moeder dus dat zit wel snor. Mocht dat lukken kan ik de kittens van een toekomstig nestje ook met papieren krijgen, dat heeft echt mijn voorkeur 
qua ruimte, ik hoop toch wel echt te gaan verhuizen of ik moet mijn tuin ombouwen zodat ik een ren heb waar ze in kunnen

maar ik woon in een oorlogswijk haha.
lifaya schreef:Dat zal geen probleem zijn gok ik gezien ze papa nog steeds heeftjij zegt dus dat het mogelijk is om na 2 jaar alsnog papieren aan te vragen als je dna test laat doen
[ [url=m/hI0fhE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is papa :p heeft overduidelijk meer kraag maar dat heeft ze van mama xD
[ [url=m/EVKE9L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is mamanet Ginger xD

Geen last van al die haren?

zij racet rond over het bed als een gek
ontzettend speels!