Een andere manier van hamsters houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Re: Een andere manier van hamsters houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:03

De beet wel ontsmet? ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:10

Ik zeg doen Rebecca!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:39

Ik blijf vandaag even in twijfel modus :P , Aqua kan ik veel meer bodembedekking inproppen en als ik de deuren vergeet dan klimt hij er niet uit want die zijn er niet :') . Als ik nu deuren vergeet klimt hij erover om op ontdekking te gaan :+ , niet handig met killierkat er beneden te wachten

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:17

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:07

Gut ik ben me net toch hard gebeten tijdens het tam maken :') echte en hele harde hap, en bloeden als een rund :')

Ik heb voor beide trappetjes gekocht. En voor eentje heb ik een verhoging in het hok gemaakt. Elke nacht graafde ze zoveel dat haar drink, zand en eetbak helemaal onder in het hok zaten. :') dus nu kan het hoog staan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 11:50

Je mist geen vingers? :=

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 15:23

Nee gelukkig niet haha :=
Je ziet er inmiddels niets meer van :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:26

Terra is met verplaatsen stuk gegaan , zonder terra te koop geen aqua en dus oli de duna fun maar in .

Had geen bodembedekking gehaald dus hij zit in Lilly haar geur tot dinsdag dan is mijn geld er weer. Pff ik baal stevig :(

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:34

Ah nee :(

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:53

Ah oliebol, dat is echt heel erg vervelend!! Terra laten vallen? #) Ik was daar ook zo erg bang voor met mijn aqua.. Ik kreeg helemaal zweethanden toen we hem weer van boven naar beneden moesten halen...

Edit: Ik had voor de veel te grote silent spinner 2 kooien gekocht van een vriendin om daar van de tralies een deksel te maken op het aquarium, maar vond dat toch geen mooie oplossing.. Koste me een hoop moeite om dat ding weer te verkopen, maar het is me gelukt met 5 euro winst.. :Y) Meneer de opa wou me nog voor de deur bij het ophalen belazeren door te doen alsof die per ongelijk maar 11 euro mee had ipv 15 en vervolgens toen ik zei dat ik er perse 15 voor wou hebben haalde hij ineens een briefje van 20 tevoorschijn.. Verbaast me echt dat zulke mensen op leeftijd nog anderen proberen te belazeren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 19:03

:n ik had terra op de poef op tafel gezet , wou verdieping lager de terra op krukje schuiven . Geen probleem , alleen etappe 3 ging fout van de kruk op de tafel . Pakte perongleuk het middenstuk en schoof hem zo op het kleed op de tafel alleen een hels kabaal en glas overal . Dikke barst pff :(

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 19:05

Oef.. Heb je het ook alleen geprobeerd? Ik durfde dat dus echt niet.. Ben op zulke momenten echt blij dat mn vriend een tijd als verhuizer heeft gewerkt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 19:12

:j ik ben net een boer , ik kan het zelf prima . Deze manouvre heb ik vaker gedaan , alleen het middenstuk bovenin waar roosters op lagen is blijkbaar zwakker dan ik dacht.

Afbeelding

En zijn tijdelijk huisje :

Afbeelding

Even beetje opgefrist en ingericht met zijn uitzet , op de steen na zit alles er weer in

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 19:19

Hahaha, ik voel me soms ook wel een boer, maar daar waagde ik me toch echt niet aan! Wel fijn dat hij nu in ieder geval nog wel íets heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 19:20

Idd fijn een extra hok te hebben eigenlijk :j

Zal verder opruimen en dan eten eens maken , vinger is gestopt met bloeden dus ach :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 20:09

Pfff zo ontzettend zonde! Toch volgende keer maar even de boerheid opzij zetten en gewoon geduld hebben met een tweede iemand erbij halen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 20:10

:j :+

Mam via fb bericht gedaan hij staat buiten nu , telefoon had ik 2,5 weken terug ook al gesloopt :')

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:16

oeh das echt heel jammer maar er komt vast wel weer een super mooi verblijf voor oli

heb gratis een aqau gekregen van 100x40.
Afbeelding
dit was hem en shadow(de hond) wouw wel graag helpen met schoon maken.
Afbeelding
hok van buiten helmaal schoon gemaakt en toen het hok helemaal schoon was naar binnen getild en alles verplaats.
Afbeelding
zo goed als ingericht.
Afbeelding
voor jingle moet ik nog een loopwiel ophalen maar daar heb ik het geld nu niet voor.

Afbeelding
toen ik bezig was ook gelijk hammie haar hok verschoon en verandert.
ben nog niet helemaal blij met het resultaat maar het word steeds beter en me hamstertjes lijken steeds blijer te worden

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:18

Vind het er al mooi uitzien! Misschien meerdere lagen bodembedekking gebruiken? Het is nu nog best wel dun!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:22

Mooi hoor! , idd nog wat laagjes erin? Lekker dik graaflaagje kunnen flinke holen gemaakt worden :)

Disndag 2 dopjes om de buizen af te sluiten, vind het dood eng met killer kat in huis :o . Of hem naar boven zetten ..

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:24

klopt dit was het laatste bodem bedekking maar ben van plan ook nog plan cotton clean en carefresh op te halen en dan er meer echte graaf plekken in te maken maar door gebrek aan spullen is het eerst zo even.

katten is echt eng heb hier nu ook een kat en heb een gaas laag over de kooien het is tot nu toe altijd goed gebleven dus het zal wel goed zijn heb mijn kat gelukkig nooit zien jagen
Laatst bijgewerkt door lianne304 op 11-06-16 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:25

Kan eerst zeker wel even zo :) , ik heb ook chronish gebrek aan spulletjes voor de beestjes

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:26

Ik ook :(:)

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:31

ik dacht altijd dat paarden duur waren, hamsters kunnen er ook wat van :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:32

Ja, 30,- voor een radje, zijn ze helemaal &#》¥<×< :')