Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het enige puntje is dat ze echt een paniek aanval had gisternacht. Ik denk van alle stress ze werdt wakker en kon ons niet vinden en ze begon echt te gillen. Toen ze ons zag was het weer goed gelukkig 
[BB-ITP] [ITP] Native american & husky fotomeeting
Sinds dat ik 3 dagen een hond in de opvang heb gehad is ontzettend gaan uitvallen zonder waarschuwing
tot nu toe gaat het weer goed gelukkig. Maar ik denk dat de hond gewoon mentaal te veel van haar heeft gevraagd. Het was een super actieve constant blaffende engelse stafford. (die dus ook gewoon geen uitdaging kreeg bij haar eigenaar
blijkt achteraf) 
op het moment gaat het goed, ze heeft geen tekenen van verdere agressiviteit getoont naar andere honden
de gedragstherapeut denkt dat het aan bepaalde type honden ligt, voornamelijk honden met een hoog energie level. Honden die ''lugnt'' zijn daar gaat het goed mee. (Lugnt betekend kalm in doen en laten)

Echter als we naar het wandel gebied gaan waar aan lijn verplicht is wil ik gewoon geen andere honden begroeten, maar ja maak dat andere mensen maar wijs, want ze ziet er zo lief uittttt

Ben benieuwd naar het filmpje!

Lisitano schreef:Ik voer sinds kort Acana pork. Manu vindt dat lekker en het is tot nu toe de enige brok waarop zijn ontlasting goed blijft. Voorheen kreeg hij altijd vlees omdat hij zo snel aan de diarree gaat maar na een veterinair dieet kwam ik erachter dat hij veel energieker is op brokken.
Mijn hond is trouwens ook een vreselijke miep met eten en dit vindt hij altijd lekker!
Maar heerlijk

wat heb ik dat gemist zeg! Lang leve de winter!