Husky, wie heeft er een ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: Husky, wie heeft er een ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 07:16

Ach de schat haha. Husky streken in overvloed dus ;)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:29

haha ja :D het enige puntje is dat ze echt een paniek aanval had gisternacht. Ik denk van alle stress ze werdt wakker en kon ons niet vinden en ze begon echt te gillen. Toen ze ons zag was het weer goed gelukkig

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:57

Wat fijn dat ze weer thuis is Kirri! *\o/*

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 02:21

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:00

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:28

Hoihoi, ik meld me ook weer even. Echt ontzettend druk de laatste tijd dus ben vooral aan het meelezen :=

Wat een prachtige foto's in het topic Tiffani :D Daar wordt ik best een beetje jaloers van :=

Met Ayra gaat het nog altijd goed, lekker husky :D Even wat beeldmateriaal:

Afbeelding Afbeelding

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 06:16

Heb gereageerd in je topic Tif!
En MariaMaaike ook super gafe foto's!!

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:47

Leuk filmpje Mariamaaike! En dankje <3

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:17

Wat een leuke foto's en filmpje Mariamaaike!
Ik heb gereageerd in je topic Tiffani!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 23:44

Met karma was alles goed, helaas heeft ze een hond gebeten en die eindigde dus met een drain -O- Sinds dat ik 3 dagen een hond in de opvang heb gehad is ontzettend gaan uitvallen zonder waarschuwing :n tot nu toe gaat het weer goed gelukkig. Maar ik denk dat de hond gewoon mentaal te veel van haar heeft gevraagd. Het was een super actieve constant blaffende engelse stafford. (die dus ook gewoon geen uitdaging kreeg bij haar eigenaar :x blijkt achteraf)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:37

Het is hier een beetje stil de laatste tijd!

Doet karma het alweer beter?

Vrijdag sinds een lange tijd weer eens gaan wandelen op de postbank met een fotograaf, was erg gezellig en heb er ook nog mooie foto's bij!

Afbeelding
<3

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:17

gave foto :D

Tja karma is karma dus een bitch :+ op het moment gaat het goed, ze heeft geen tekenen van verdere agressiviteit getoont naar andere honden :j de gedragstherapeut denkt dat het aan bepaalde type honden ligt, voornamelijk honden met een hoog energie level. Honden die ''lugnt'' zijn daar gaat het goed mee. (Lugnt betekend kalm in doen en laten)

Ik laat haar ook geen honden meer begroeten aan de lijn, ze krijgt daar veel meer kracht van. Nadeel is dat er van die mensen zijn die toch perse willen groeten en als ze dan wat doet is het mijn schuld natuurlijk!

voorheen liep ik om de 2 dagen met de kettingen, dit doen we nu om de dag en dat helpt ook erg goed. We lopen dan een opwarm rondje van 2 km dan 5km met 5 kilo op het moment en dan weer 2 km cooling off. Dat wordt dan ook weer afgewisseld gaan we de bergen in doe ik wat minder kilo's. platte grond wat meer :j

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:14

Wat gaaf zeg met die kettingen! Oké, nu weet je tenminste waar je op moet letten.

Ik laat pepper ook niet graag andere honden begroeten hoor, Pepper kan heel soms nog al naar uit de hoek komen aan de lijn. Maar bah wat is dat lastig zeg, andere mensen die dan hun hond gewoon naar mijn hond laten gaan etc.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:24

Hier weer eens paar foto's van ons clubje. Even lekker een midweek weg nu met hun. Elke dag wandelen op de sallantse heuvelrug echt heerlijk!!

En nog foto erbij van onze training vorige week. Weer net begonnen met trekken voor dit seizoen. Binnenkort weer de go pro mee voor hopelijk leuk filmpje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:49

Lekker zeg zo'n midweekje weg! Geniet ervan. Mooie foto <3

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:59

ja maar ondertussen weten de meeste mensen in de buurt wie Karma is en lopen ze een rondje om :Y) Echter als we naar het wandel gebied gaan waar aan lijn verplicht is wil ik gewoon geen andere honden begroeten, maar ja maak dat andere mensen maar wijs, want ze ziet er zo lief uittttt :=

Wat dat betreft is ze ook echt gecalculeerd.... ze nodigt honden uit om te spelen en dan valt ze aan en ze doet het alleen bij honden met een hoog energie level. Ik heb dit nog nooit gehad met alle honden die wij hebben gehad! Ik vind het dus wel moeilijk maar voor nu is het goed onder controle te houden.

Ik moet dus heel selectief zijn met wie ik karma laat omgaan. Gelukkig heeft ze 3 vaste ''vrienden'' waar ze goed mee kan omgaan en echt spelen en dat is gewoon genoeg.

ontzettend mooie honden dierenfan! heel gaaf om jouw groep te zien :D

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:47

prachtige foto Tiffany!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:50

Net thuis na dag helpen op de kempentrail. Morgen nog een dagje!!!

Wat een genot is het toch dat sporten

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 16:25

Wat een mooie foto xTiffani <3
Leuk filmpje Kirri :D
Leuke groep Dierenfan! Geniet van je midweekje weg :D Ben benieuwd naar het filmpje!

Kayuh is vorige week voor het eerst op het strand geweest: dat vond'ie echt geweldig! *\o/*
Verder zijn we lekker aan 't sporten (canicross, stepjoring, lange afstanden wandelen en detectiewerk), hij vind dat allemaal erg leuk en wordt steeds fanatieker <3

Afbeelding

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:49

Ik val even binnen. Ik ben aan het zoeken naar ander voer voor onze 3 huskys. Nu dacht ik...ik ga dat gewoon eens aan de bokt mensen vragen.

Ik zag 4 merken dat ik dacht..misschien:
Taste of the wild
Carnis
Carnilove
Profine

Onze kleine is gek op vlees(kvv). Maar de 2 dames eten dit niet of met lange tanden.

Wat geven jullie of wat is jullie ervaring misschien met de bovenstaande merken?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:05

Ik voer sinds kort Acana pork. Manu vindt dat lekker en het is tot nu toe de enige brok waarop zijn ontlasting goed blijft. Voorheen kreeg hij altijd vlees omdat hij zo snel aan de diarree gaat maar na een veterinair dieet kwam ik erachter dat hij veel energieker is op brokken.

Mijn hond is trouwens ook een vreselijke miep met eten en dit vindt hij altijd lekker!

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:09

Lisitano schreef:
Ik voer sinds kort Acana pork. Manu vindt dat lekker en het is tot nu toe de enige brok waarop zijn ontlasting goed blijft. Voorheen kreeg hij altijd vlees omdat hij zo snel aan de diarree gaat maar na een veterinair dieet kwam ik erachter dat hij veel energieker is op brokken.

Mijn hond is trouwens ook een vreselijke miep met eten en dit vindt hij altijd lekker!

Ik had er echt nog nooit van gehoord. Net even snel gegoogled maar dat klinkt ook zeker niet slecht.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:36

Het is wel prijzig helaas. Ik twijfel of ik na deze zak eens Greenfields ga proberen en dan de sportvariant. Ik weet dat veel Husky's het daar ook goed op doen.

Mijn hond at Prins trouwens ook goed maar daar bleef de ontlasting helaas niet goed op. Daar gaf ik de Super Active van. Hij heeft ook moeite op gewicht te blijven en die variant heeft net wat meer vet. Mijn Hus is vrij lui dus een beetje extra pit kan bij hem geen kwaad :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:42

Ik heb vakantie *\o/*
Dat betekent heel veel met de honden wandelen. Afgelopen dagen hebben ze dagelijks 3 tot 4 uur achtereen gelopen maar vandaag gingen we eens 16 km over het strand waar we bijna vijf uur over deden. Mul zand, regen en wind, mijn benen tintelen nog :') Maar heerlijk <3
Afbeelding
Afbeelding

Komende week wil ik het strand van Den Haag naar Noordwijk lopen. Dat is iets van 25 km en dan terug met het ov. Ze mogen nu overal los :D wat heb ik dat gemist zeg! Lang leve de winter!

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:47

Ik heb ook 1 luie husky. De pups en die ander zijn hyperactief. Ik heb ook prins gegeven maar dat was ook niet hun voer. Er is zoveel keuze...Gewoon moeilijk. Wil wel meer 'vlees' en minder graan gluten en toegevoegde zooi.