Heb een advertentie geplaatst met wat ik zoek en iemand gemaild met kittens. Even afwachten dus.
Eerder vandaag kreeg ik een nee, want ze wilde niet dat een kitten 8uur lang achter elkaar alleen was. Die had mijn mail duidelijk niet goed gelezen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Haha ik ben er nog niet uit hoor! Om een of andere manier heeft de Ragdoll mijn voorkeur gekregen, maar waarom ben ik eigenlijk niet achter.
Heb een advertentie geplaatst met wat ik zoek en iemand gemaild met kittens. Even afwachten dus.
Eerder vandaag kreeg ik een nee, want ze wilde niet dat een kitten 8uur lang achter elkaar alleen was. Die had mijn mail duidelijk niet goed gelezen.Ben er verder maar niet meer op in gegaan. Als lezen zo moeilijk blijkt dan laat maar.
lifaya schreef:Anders, absoluut. Maar ze zijn echt heel leuk. Abessijn was mijn eerste keuze qua ras, maar ben nu geëindigd bij een Noorse boskat. Maar mocht er ooit een tweede komen en ik heb de financieen dan word het een abessijn. Het zijn echte diva's en terroristen lol