Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zonnetje81 schreef:Misschien is Renske dan wel iets voor je?

) graag weer. Daarom heb ik ze de Ragdoll geadviseerd, het zijn ook gewoon prachtige katten
 ) graag weer. Daarom heb ik ze de Ragdoll geadviseerd, het zijn ook gewoon prachtige katten 
 Een eventuele kitten komt pas na de zomer, wij gaan nog drie weken op vakantie en vinden het niet fair om dan zo’n jong beessie al alleen thuis te laten of in een pension te stoppen. Maar de voorpret is er al!
 Een eventuele kitten komt pas na de zomer, wij gaan nog drie weken op vakantie en vinden het niet fair om dan zo’n jong beessie al alleen thuis te laten of in een pension te stoppen. Maar de voorpret is er al!  

Vorig jaar hebben wij onze eerste Ragdoll gekocht en vijf weken geleden heeft ze een nestje gekregen, 1 poesje en 3 katertjes. Wat zijn ze lief
  Vorig jaar hebben wij onze eerste Ragdoll gekocht en vijf weken geleden heeft ze een nestje gekregen, 1 poesje en 3 katertjes. Wat zijn ze lief   Het liefst zou ik ze allemaal houden, maar dat kan helaas niet en ik zie er een beetje tegenop om ze op marktplaats te zetten. Eentje mag er blijven, maar we weten nog niet welke dat wordt.
 Het liefst zou ik ze allemaal houden, maar dat kan helaas niet en ik zie er een beetje tegenop om ze op marktplaats te zetten. Eentje mag er blijven, maar we weten nog niet welke dat wordt.

Maar ja, het is nou eenmaal een huisdier en een ongecastreerde kater in huis is meestal niet zo'n succes.
 Maar ja, het is nou eenmaal een huisdier en een ongecastreerde kater in huis is meestal niet zo'n succes.                                                         

Berdien schreef:Oh die kleine witte harige babies zijn zó schattig
Paps lijkt als twee druppels water op Poes!
[ [url=m/NIQVoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HXf0GE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Betere foto's staan hier wel ergens in dit topic
Poes heeft het wel warm met dit weer
[ [url=m/6QGVj1.jpg]Afbeelding[/url] ]