Leuk! Met Jesda ook altijd geflybalt. Haar record tijd is 5.8. Echt super snel! Ook in wedstrijd verband? Dat heb ik niet gedaan
Neej
Geplaatst: 23-11-13 22:58
Nope, is Sjol van Sjolvir hier op bokt. Mag ik mijn bijrijdpony noemen (al heb ik al in geen tijden gereden omdat ze kreupel is/was dus momenteel wandelen we alleen maar ) Leukste Fjord van de wereld
Leuuuk Flyball! Zou ik ook wel 's willen doen hahaha
Jonnekee
Geplaatst: 23-11-13 22:58
JesdaPower schreef:
Leuk! Met Jesda ook altijd geflybalt. Haar record tijd is 5.8. Echt super snel! Ook in wedstrijd verband? Dat heb ik niet gedaan
Ben benieuwd hoe snel Bailey is ik denk heel erg snel haha in wedstrijdverband weet ik nog niet eerst maar is kijken hoe ze het doet haha
Trouwens Jesdapower, wat ik me pas afvroeg he? Nu kan je met Jesda niet meer alles doen wat je vroeger wel kon doen met haar. Werd ze niet enorm druk toen ze met alle dingen moest stoppen? Wil je weer wat met haar gaan doen? Binnen haar kunnen dan.
mika11
Geplaatst: 23-11-13 23:13
Ik meld me alvast bij voorbaat Maar ik vind het leuk om mee te lezen in dit topic, er staan ook goede tips bij. Mijn puppy komt in januari, ze zijn nu net een week oud. Ook al opgegeven voor de puppycursus in januari. Maar het is de bedoeling om daarna ook trainingen te doen als de hond oud genoeg is. (geen wedstrijden). Ik krijg trouwens een Barbet (franse waterhond)
JesdaJinn
Geplaatst: 23-11-13 23:14
@MWM: Inderdaad, toen het net gebeurd was natuurlijk niks. Maar toen ze wat was opgelapt wilde ze heeeeeeel veel met de bal spelen. Hele poos niks gedaan wat betrekking heeft tot sport. Maar wel uitlaten en 15/20 min naar het bos. Inmiddels doe ik weer gehoorzaamheid en ben aan het speuren. Ook mag ze 1x in de zoveel tijd mee naar behendigheid en dan small springen en de tunnels/slurf. Dan leeft ze helemaal op. Dag er na wel kapot moe maar niet stijf ofzo.
Gelukkig niet stijf dus! Vindt ze het speuren leuk? Mooi dat ze nu weer wat kan doen, ook met behendigheid, daar was ze helemaal gek van toch?
JesdaJinn
Geplaatst: 23-11-13 23:19
Jaa, ze was helemaal gek op behendigheid! Het speuren vind ze wel leuk maar hoe vaker ik het nu doe, krijg wel meer de indruk dat ze de behendigheid mist Weet natuurlijk niet of het waar is maar ik merk dat ze lang niet alles (meer) geeft en wanneer ik haar mee neem naar behendigheid doet ze dat wel.
We hadden het net ook over flyball. Heb wat foto's gevonden. Deze foto's zijn 8 maand na het ongeluk gemaakt. Heb het toen eenmalig gedaan omdat ze die dag er na toen wel stijf was Sorry, Jesda. Daarom nog niet weer gedaan. Ga het binnenkort een keer doen. Gewoon even kijken wat ze intussen aan kan want het lopen op de trampoline werpt echt z'n vruchten af.
Ohja, de foto's: Foto 6:
Foto 7:
Foto 8:
Foto 9:
Foto 10:
Foto's door mij zelf genomen
Jonnekee
Geplaatst: 23-11-13 23:22
JesdaPower schreef:
Wel een keer op meten he en natuurlijk fotos plaatsen. Haha
Tuurlijk ik ben gek op foto's haha heb wel een foto van een workshop Flyball die we een tijdje terug gevolgd hebben.
Pas op pretletter alarm
Btw jesdapower heb je toegevoegd op Facebook
Laatst bijgewerkt door Jonnekee op 23-11-13 23:23, in het totaal 2 keer bewerkt
Wat lijken jullie hekjes groot. De zijkant dan xD Maargoed, jouw hond is ook stuk kleiner als de mijne xD
Leuke foto!
VillaNeusjes
Geplaatst: 23-11-13 23:23
Welkom Mika!
Leuke foto's van flyball! ziet er echt stoer uit. ook een sport om over na te denken als Aedan van Ballen blijkt te houden. Overigens vandaag weer op bezoek geweest bij Aedan en Bella mocht nu mee omdat ze ingeent zijn. Dit is het resultaat :
Jonnekee
Geplaatst: 23-11-13 23:24
JesdaPower schreef:
Wat lijken jullie hekjes groot. De zijkant dan xD Maargoed, jouw hond is ook stuk kleiner als de mijne xD
Leuke foto!
Haha ze zijn niet zo groot haha Bailey is maar 39 cm hoog
Flyball, lijkt me ook nog wel wat voor Mecx aangezien ze helemaal lyrisch is van ballen.
Mecx en ik beginnen in januari met doggydance. Naar lang zoeken toch een vereniging waar ze continu lesgeven. Ben super benieuwd, ze houd wel van die gekke dingen dus verwacht dat ze dit wel leuk gaat vinden.
Neej
De mensen die een jachthond hebben, wat doen jullie ermee? De Barbet die ik krijg, is van oorsprong een jachthond, hoewel niet zo specifiek meer aanwezig als bij bepaalde andere jachthonden. Bij onze vereniging geven ze ook jachtcursussen maar behendigheid lijkt me ook wel. Jachtcursus lijkt me ook leuk voor de hond, maar in deze omgeving is veel bos en water waar vrij veel wild rond loopt. (risico dat je het jachtinstinct aanwakkert met jachtcursus?)