Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en naar aanleiding van die resultaten plan ik evt volgende shows. Bleiswijk iig 1 dag maar mss 2, de winner weet ik nog niet of ik inschrijf, vind ik altijd zo'n bah show
Cuijk doe ik alleen als het er om gaat spannen qua jaartelling... 

Als je je puntjes nodig hebt idd...
Tja, ik heb pas 1,5 CAC en mag/ kan nog even door sparen. 
Het wordt wel een lang verhaal, maar wil het toch even kwijt hier 

Ik weet niet of iemand deze praktijk kent? Maar dat is een arts met zeer veel en lange ervaring. Wat hij anders doet dan de meeste anderen is dat hij de foto's onverdoofd maakt, verder durft hij zelf te zeggen wat hij denkt wat de uitslag wordt en daarmee zit hij ook eigenlijk altijd goed. Ook doet hij niet moeilijk over een nieuwe foto als hij ziet dat de eerste niet helemaal goed genomen is bijv. Zij zeggen zelf ook van vele HD C's, een B of A te kunnen maken, simpelweg door een goede foto te maken met de juiste houding van de hond. Meer info: http://www.dijkshoorn.com/expertises/roentgenologie-/46
Dus we moeten nog even wachten voordat we daadwerkelijk een nieuwe foto in kunnen sturen. Onzin, want je mag wel dezelfde foto direct nog een keer opsturen voor een nieuwe beoordeling. Waarom dan niet een nieuwe foto?
Voor onze Pippa en Mo-Jo hebben we ook de foto in ***** laten maken, maar dat is al een aantal jaar terug. Misschien zit er inmiddels een nieuwe arts die er wat minder bedreven in is ofzo
Of gewoon toeval dat het mis ging, kan natuurlijk ook.
De foto willen we sowieso op onze site zetten zodat men gewoon met eigen ogen kan zien dat er niks mis is met de heupen van onze dame
Ook sturen we die op naar de rasvereniging zodat we beide foto's kunnen laten zien, de oude en de nieuwe.
Dijkshoorn staat in mijn omgeving ook bekend als niet de meest vriendelijke dude, wij zijn met Oll naar Eersel geweest naar Maarten Kappen, was naar volle tevredenheid
Sleeuwijk heeft ook een goeie naam idd 
Ze ziet er goed uit Es!
Maarja, liever een banketstaaf die het goed doet dan een aardig schaapje die het fout doet haha. Echter was onze Zojja het totaal niet eens met op haar rug in die bak liggen. Volgende keer krijgt ze daar dus wel een kalmerend middel of soort van verdoving 
Misschien zijn de pups zelfs moeilijk kwijt te raken want, wie wil er nou een pup van een moederhond met HD C?
Eersel is echt 2 uur rijden ofzo voor ons. Wel een super schattig dorpje trouwens. Zou ik misschien ooit wel willen wonen
Thesserd schreef:Ok, die ervaring dat hij een l.u.l. zou zijn heb ik nog niet eerder gehoordMaarja, liever een banketstaaf die het goed doet dan een aardig schaapje die het fout doet haha. Echter was onze Zojja het totaal niet eens met op haar rug in die bak liggen. Volgende keer krijgt ze daar dus wel een kalmerend middel of soort van verdoving