Wat een schatjes Lynn, het is idd een vreemd wereldje daar zijn we wel achter gekomen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Galeo schreef:Even een update vanaf mijn kant. Ik heb wel alles mee gelezen in de tussentijd.![]()
Zoals sommige weten is Ruby helemaal getest en gekeurd. We mogen met haar fokken en zijn op zoek naar een passende dekreu. De kennelnaam is inmiddels ook goed gekeurd en is officieel van ons. De website is in de maak![]()
Ennnn Ruby is vandaag alweer 3 jaar geworden![]()
[ [url=m/Af2ed3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ikke89 schreef:Tigress, wat fijn dat de teef toch drachtig is! Spannend!!![]()
Galeo, gaaf dat jullie met Ruby gaan fokken! Heb je al een reu op het oog?
Kleine Harleys worden groot:
[ Afbeelding ]
En mijn lieve altijd blije Clooney![]()
[ Afbeelding ]
Galeo schreef:Jazz heeft het erg zwaar zo te zien![]()
Over de reu zeg ik nog maar niks aangezien het al 2x niet door is gegaan met andere reuenIk laat het weten als het echt zeker is haha!
De site is inmiddels wel onlinehttp://www.cardicottage.nl
Bonna schreef:Galeo wat een leuke website en naam! Die foto van ruby die helemaal gestrekt ligt is echt te schattig!
Tigress ik kan mij voorstellen dat het heel spannend is, fingers crossed dat er een puppenkind bijzit voor jullie![]()
Rea is wel echt een portret aan het worden. Als we ergens naar toe gaan, moet ze altijd naar buiten kijken. in de trein ziet het er dan zo uit:
[ [url=m/YVscV7.jpg]Afbeelding[/url] ]
(sorry voor de slechte kwaliteit)
Ik heb trouwens echt geen idee waar jullie allemaal wonen, maar zouden mensen het leuk vinden om een keer samen ergens te gaan wandelen?