Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymor schreef:Zoe_97 schreef:Jawel hoorik zie haar bijna wekelijks op show training. En vorig weekend is ze mee op show geweest. Ook maken we regelmatig samen wandelingen.
Lily kent mij even goed als haar gezin![]()
Maar dit is zo’n probleem dat je tijdens een training of wandeling gewoon niet ziet helaas.
Lastig dan inderdaad! Gek dat deze problemen dan niet eerder aan bod zijn gekomen.
Nayomie wat een knapperd!
Blijnijn wat fijn dat het weer beter gaat! Wij kennen elkaar trouwens van de puppycursus haha.
KimD schreef:Soms is het ook geen goede match, fijn dat het gezin zo open staat in ieder geval! Hopelijk zijn ze dan ook bereid om door te zetten en je tips ter harte te nemen. Ik had gisterenochtend nog een hondje in huis om even terug te zetten naar basis roedel gedrag. Was gebeten door een reu en was erg lelijk tegen andere honden en dan vooral reuen. Die heeft dus een ochtend in huis mogen meedraaien en het was echt puur onzekerheid, zo sneu dat één zo'n aanvaring zo'n impact kan hebben.
Na een ochtend bij ons was er in ieder geval een hele verbetering zichtbaar, dus hij komt ook wat vaker op visite en dan gaan we binnenkort uitbreiden naar wandelingen.
RoosvanBlue schreef:Zo gaat lekker door hier. Wat een leuke puppy foto’s weer![]()
Warboel en NorwayFjord even een heads-up. Er heerst iets bij ‘ons’ in de buurt. Jackie had mega spuitpoep en moest overgeven gisteren. De dierenarts zei dat 9 van de 10 telefoontjes momenteel over diarree gingen. We hebben lekker wat medicijnen mee gekregen dus Jackie is weer een blij eitje maar we maken er wel een chill weekendje van, even niet naar de losloopgebieden. Ook geen straf![]()
Ik heb eindelijk mijn DWAM halsbanden gekocht. Vond dat ik dat mocht voor mijn verjaardag alvast. Beiden dezelfde maat alleen Jackie een 2,5 cm en Jones een 4 cm. Tuigen ben ik nog steeds niet helemaal uit![]()
[ [url=m/iGZitc.jpg]Afbeelding[/url] ]
NorwayFjord schreef:Gaaf je set
Thanks voor de heads up! Hoop dat het ons bespaard blijft, ze is net over de parasiet heen die ze had![]()
Kwam vanochtend woonkamer binnen, heeft ze haar nagel afgescheurd/gebroken aan de bench waarschijnlijkDus voorlopig moet ze zichzelf verder echt even heel en gezond houden want wat die allemaal al in 8 maanden heeft gehad xD
biggirl schreef:Candy is lekker aan het genieten van het water![]()
Aangezien de 2 dames hun kussenvies gemaakt hadden kon deze wel een schoonmaak beurt gebruiken
[ [url=m/4vn7cs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZEL7lq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yWsIS4.jpg]Afbeelding[/url] ]