Coconut: Ook typisch
. Maar misschien komt het omdat ze nog wat nat waren door de spray? Natte konijnenvachtjes vinden die vliegen wel gezellig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik twijfel een beetje.... zie er niet héél veel vliegen bij en hou de hokken zo goed mogelijk schoon...

Zo zonde... 

xXutopiaXx schreef:Is het geen bocht wat er in die spray zit....?Ik twijfel een beetje.... zie er niet héél veel vliegen bij en hou de hokken zo goed mogelijk schoon...

Durf het nu wel aan, moeders lijkt mij te vertrouwen en wordt juist steeds vriendelijker naar mij. Waar ik haar eerst eigenlijk niet aan kon raken, blijft ze nu al zitten als ik haar zachtjes over d'r koppie aai 

xXutopiaXx schreef:Oké, goed om te weten, thanks
Heb eindelijk eens goed gespiekt in het nestjeDurf het nu wel aan, moeders lijkt mij te vertrouwen en wordt juist steeds vriendelijker naar mij. Waar ik haar eerst eigenlijk niet aan kon raken, blijft ze nu al zitten als ik haar zachtjes over d'r koppie aai
We hebben de donkere Japanner, die ik al eerder heb laten zien omdat ie het nest uit was gevallen
[ [url=m/J4N6BN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan hebben we de lichte
[ [url=m/pMRiX0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een zwarte
[ [url=m/3D7gtI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een grijs/blauwe?
[ [url=m/qcBL8K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker diep weggepakt in het haar
[ [url=m/440bTk.jpg]Afbeelding[/url] ]

) dus ze past nu wel bij de rest 

En moeders is liever en aanhankelijker dan ooit... Ben zó gelukkig!! Eergisteravond ging ik ze nog even voor de nacht voeren (waren erg laat thuis, dus zal half 1 's nachts zijn geweest), dus zat bij Cinna in het hokje, om over de afscheiding heen Noga d'r brokjes te geven (die heeft nu even geen eigen deurtje
), met m'n zaklamp aan, over Cinna heen staand. Loopt ze ineens naar de hoek.. dus ik dacht nog: ahh sorry, ik zal je wel hebben laten schrikken
GAAT ZE OP HET NEST ZITTEN OM TE VOEDEN!!!
Dus ik ben gelijk gaan zitten, niet meer bewogen en heb daar een paar minuten zitten genieten
ZO SCHATTIG!! Dat geluid.... hele zachte murmelgeluidjes en gesabbel
Ik had 't niet meer hahaha

En inmiddels het konijntje dat naast de twee jonkies zit ook een snotneusje...
Dus die geef ik nu ook een AB-kuurtje, hoop dat 't helpt! Bij m'n ene witje helpt 't amper... snot is nu wel weg, maar hoor 'm nog steeds vaak niesen en ik hoor hem soms ademen..

Beetje een sukkeltje