Dat kunnen we ook nog rondom maken zodat er zeker geen marters tussen passen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat kunnen we ook nog rondom maken zodat
maar wat MoppieFilou zegt: het zou wel veiliger zijn. Ik zou er gewoon een net over gooien, wel wat strakker spannen.
. Maar neem aan dat ze niet allemaal zo vindingrijk zijn
. Het eerste wat ze doen als ze er in zitten is alles afgaan op zoek naar ontsnapplekjes
. En nu zitten ze nog binnen en ze zijn al twee keer ontsnapt, ondanks mijn prachtige spanbandjes, karton, plakband constructie
. Dus ik zou het persoonlijk buiten niet aandurven. Maar gaas overal rondom is een goed idee! Dan kan je misschien ineens iets minder dik gaas nemen en dus ook met kleinere mazen, zodat ook ander ongedierte zoals muizen niet binnen kunnen
.

Marloez schreef:Hoihoi! Ik heb een tijdje niets meer laten horen omdat ik sinds een maand trotse moeder ben geworden.![]()
Ondanks dat ik hier niet meer zo actief ben wilde ik nog even laten weten dat het heel goed gaat met mijn konijnen Sproet & Floki.![]()
[ [url=m/3Xx07f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb dan ook wel twee grote dikke konijnen... ik heb vroeger een vondeling dwergje gehad en die is nooit uit zijn panelen ren gesprongen. Maar toch zou ik voor een houten ren gaan die overdekt is. Veel veiliger en beter voor je gemoedsrust.
Bedankt voor de input!
: MoppieFilou @ [BB-ITP] Mijn allerliefste fluffies voor het eerst op Bokt!
. 
.