Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Leuke foto!
Hier helaas een tegenvaller. Mijn pup uit gastgezin komt (voorlopig) terug naar mij wonen. Ze bijt zoveel stuk en het gastgezin weet het even niet meer. Ik vrees dat ze mijn tips niet (volledig) opvolgen. Dus ga haar nu enkele weken in huis nemen. Gedrag evalueren en dan als de gemoederen daar wat bedaard zijn met hun bespreken of ze weer daarheen gaat of hier blijft.
Ze heeft altijd veel gesloopt maar gisteren heeft ze een electriciteit kabel door geknabbeld waardoor het hele huis in kortsluiting is gegaan of zoiets. Ik had ze aangeraden haar meer in de puppy een te zetten en ze er uit te laten enkel als ze haar constant ik het oog konden houden. Maar dit lijkt niet te werken voor hun
kiwiwitje schreef:Zoe_97 schreef:Leuke foto!
Hier helaas een tegenvaller. Mijn pup uit gastgezin komt (voorlopig) terug naar mij wonen. Ze bijt zoveel stuk en het gastgezin weet het even niet meer. Ik vrees dat ze mijn tips niet (volledig) opvolgen. Dus ga haar nu enkele weken in huis nemen. Gedrag evalueren en dan als de gemoederen daar wat bedaard zijn met hun bespreken of ze weer daarheen gaat of hier blijft.
Ze heeft altijd veel gesloopt maar gisteren heeft ze een electriciteit kabel door geknabbeld waardoor het hele huis in kortsluiting is gegaan of zoiets. Ik had ze aangeraden haar meer in de puppy een te zetten en ze er uit te laten enkel als ze haar constant ik het oog konden houden. Maar dit lijkt niet te werken voor hun
he balen. Heeft ze ook genoeg waar ze wel op mag kauwen? Als ik hier geen kauwspul heb liggen als ze los mogen wil djessey ook nog wel eens wat slopen. Zeker rondom de loopsheid.
kiwiwitje schreef:Dan is t nog de vraag of ze t ook interessant genoeg vind om te kauwen. Maar ben benieuwd hoe t bij jou gaat. Hebben hun nog andere honden?
Zoe_97 schreef:kiwiwitje schreef:Dan is t nog de vraag of ze t ook interessant genoeg vind om te kauwen. Maar ben benieuwd hoe t bij jou gaat. Hebben hun nog andere honden?
Ja ze hebben nog 1 border van 4. Maar dat was altijd een heel makkelijke pup. Lily is nu 7 maanden en echt aan het puberen. Ik ga ze nu anderhalve week hier houden om te evalueren en dan even verder bespreken hoe verder.
Skippy01 schreef:@hobbyboerin wat een schatje!
@detroit mooi!
@zoe hopelijk gaat het bij jou beter! Kunnen soms echt boefjes zijn op die leeftijd natuurlijk...
@cinniz mijn schoonzusje maakt bij mij altijd de foto's als ik mooie wil (opgeleid vakfotograaf, maar doet het meer als hobby). Ze houdt haar insta niet echt bij helaas, maar staan wel een paar foto's op @ederoode.photography . Woont bij Breda, maar is vaak wel in regio Rotterdam voor familie bezoek. Je zou haar een berichtje kunnen sturen? Zit hier ook op bokt, als '_Evelien'.
Ymor schreef:Klinkt goed. Hopelijk kan ze snel terugkeren. Vraagje uit interesse. Zoek jij de honden niet tussentijds op? Omdat het je eigen hond is?
Zoe_97 schreef:Ymor schreef:Klinkt goed. Hopelijk kan ze snel terugkeren. Vraagje uit interesse. Zoek jij de honden niet tussentijds op? Omdat het je eigen hond is?
Jawel hoorik zie haar bijna wekelijks op show training. En vorig weekend is ze mee op show geweest. Ook maken we regelmatig samen wandelingen.
Lily kent mij even goed als haar gezin![]()
Maar dit is zo’n probleem dat je tijdens een training of wandeling gewoon niet ziet helaas.