Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Volwassen beren koppelen is heel moeilijk. Proberen kan altijd, maar de kans van slagen is erg klein. Ik kies zelf liever voor een baby beertje, dat gaat bijna altijd goed. Ik zoek meestal via Facebook groepen naar Fokkers, als ze mooie verblijven hebben kun je daar vaak wel foto's van vinden.
Ondanks dat heb ik vorig jaar ook een enorme tegenvaller gehad hoor, dus ik let daar nu nog meer op. Dat waren veel te kleine en ontzettend smerige hokjes. De ammoniak lucht was enormDe cavia is wel heel leuk, maar ik zou er nooit meer naartoe gaan.
Ik ken wel goede fokkers in Lommel (België) en Reusel, mocht dat te doen zijn.
mika11 schreef:Goedemiddag, ik heb geen cavia's, weet er verder niets van.
Maar ik loop vaak langs een tuin van een hoekhuis waar wel 20 cavia's leven, volgens mij.
Het zijn zulke leuke diertjes, als je een geluidje maakt komen ze al piepend aangerend.
Mijn honden krijgen er geen genoeg van, die willen er altijd kijken.
Maar ik vind het zo leuk dat deze diertjes zo in een tuin worden gehouden, dat ik er hier even foto van plaats.![]()
[ Afbeelding ]
Lukasje schreef:mika11 schreef:Goedemiddag, ik heb geen cavia's, weet er verder niets van.
Maar ik loop vaak langs een tuin van een hoekhuis waar wel 20 cavia's leven, volgens mij.
Het zijn zulke leuke diertjes, als je een geluidje maakt komen ze al piepend aangerend.
Mijn honden krijgen er geen genoeg van, die willen er altijd kijken.
Maar ik vind het zo leuk dat deze diertjes zo in een tuin worden gehouden, dat ik er hier even foto van plaats.![]()
[ Afbeelding ]
Zo op foto lijkt dat ze niet zoveel schuilplekjes hebben maar ze hebben zeker een mooie plek om te rennen!
Lukasje schreef:melody7 schreef:
Heeft zij US-Teddy's?
Ja, driekleur