ik ben echt helemaal in de wolken balou kan een enormmmmee donder zijn maar savonds als ik ga liggen in bed dan lig ik meestal op mijn linker zij en hij gaat dan tegen mijn buik aan liggen zo van zo ik ga hier liggen en jij gaat mij aaien maar als je stopt en ik pak dan ff mijn telefoon dan gaat hij dus met zijn pootje zonder nagels heel zachtjes over min hand heen alsof ie mijn hand probeert te pakken zo van he jij moet mij aaien niet met je telefoon bzig zijn.
Spannende week hier. Deze week moet zichtbaar worden of de dekking bij Nova gelukt is. Ze is gelukkig wel weer wat aangekomen. Ze was er na de dekking niet al te best aan toe. Aan de ene kant is het misschien beter als ze eerst aansterkt ( is btw wel erg levendig hoor) en daarna opnieuw dekken. Aan de andere kant wil ik haar liever niet nog een x op dat adres laten dekken. En als dat wel zou moeten, met duidelijke afspraken dat de kater er iedere dag minstens een uur of 2 uit moet, zodat Nova kan eten. En het is wel echt een bloedmooie kater. Wordt vervolgd!
Gisteren (op nationale kattendag ) hebben we dushi naar t pension gebracht omdat we op vakantie gaan. Dit was echt met pijn in mijn hart Maar het zag er nig altijd netjes en schoon uit ondanks dat er al 2 andere poezen zaten..
Ik denk dat ze het wel heeft aangevoeld, gisteren bij het inpakken van de tas kwamen we er achter dat ze in 4 tassen had gepiest. Ik denk het was haar wraak!
Ohh al die kittens wat voobij komen zijn leuk! blijf gerust meer foto's posten
Hier dan nog n fotootje met Karel en mijn neefje en nichtje. Die mochten even mee van die mensen. Super lief! Ze raakten niet uitgepraat over zijn lieve gezichtje haha!
Mila is zooooo lief! Ik ging bij haar liggen op 't kussentje met mijn hoofd, ze plant zich er zo tegenaan en uitgebreid spinnen, uitrekken, knuffelen, lieve geluidjes maken, en alleen al dat slaperige oogjes geknipper is echt betoverend! Alleen als ze een vliegje ziet dan is ze weer in de aanval-modus incl bijten.
Rennie89
Geplaatst: 09-08-16 19:03
Heel misschien is Ginger dragend, ze heeft een buikje maar geen zichtbare tepels. Moet de huid rond de tepels rond dag 20 kaal worden of niet? want ik heb Ginger zelf al zeker sinds half juni niet meer krols gezien (al zegt dat niet veel, ik werk veel) maar ze heeft dus nog geen kale tietjes.
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-16 20:00
Fijn dit.
Oh ik ben benieuwd,lifaya!
Fijne vakantie, meisje_! Leuk dat kleine gespuis overal! Zo zoet.
Bij mijn kat waren de tepels pas halverwege week 4 verkleurd. Gemiddeld gebeurt dit rond de 3 wkn, maar kan ook al na 2 wkn of na 4 wkn. Nova is nu net iets over de 3 wkn en ik zie nog niks. Spannend hè!
Kijk eens wat er gisteren bij de opvang binnen kwam: Ik heb gisteravond nog uitgebreid overleg gehad maar na alle voors en tegens naast elkaar te hebben gelegd komt ze niet bij mij in opvang, ik krijg Tommy voor wat extra aandacht en opvoeding: En ben dan weer eventjes legaal hier want hij is ong 9 maanden oud.
Mila is DOODENG. Alles word gegrepen gewoon en ze schrikt bijna nergens (meer) van. Ook onze katjes takken (van die harige bolletjes) zijn helemaal kaalgeplukt. Hahah Maar slapend is ze wel lief hoor
Hier precies hetzelfde met Kareltje, er is niks meer over van de katjes En mijn oplader, m'n moeders oplader, kabeltje van de computermuis, mp3 oortjes.. Oh en in de oplader van m'n laptop zitten ook tandafdrukken maar die zal wel te dik geweest zijn
Karel heeft maandag z'n tweede enting gehad! Dierenarts was helemaal weg van m