Kivo, die houd ik even in gedachte. Kan zijn dat ze dit merk gewoon niet zo lekker vindt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Ja dat kan inderdaad, maar ik vermoed dat de fokker vlees geeft met een reden. We hebben zojuist nog wat ander vlees erbij in gedaan en ditmaal buiten de bench gegeven, nu heeft ze alles opgegeten![]()
![]()
Kivo, die houd ik even in gedachte. Kan zijn dat ze dit merk gewoon niet zo lekker vindt.
Nayomie schreef:Ja dat kan inderdaad, maar ik vermoed dat de fokker vlees geeft met een reden. We hebben zojuist nog wat ander vlees erbij in gedaan en ditmaal buiten de bench gegeven, nu heeft ze alles opgegeten![]()
![]()
kiwiwitje schreef:Nayomie schreef:Mar_X, hebben we ook geprobeerd, helaas tevergeefs. Het is nu zelfs zo, dat zo zowaar alles laat staan. Maak me er dan best wel zorgen om. Brok eet ze wel alles van, maar versvlees niet.
Als ze brok goed eet kun je ook gewoon goede brok voeren toch? Wij voeren Kivo kvv.
Nayomie schreef:Nee precies, zat bovenstaande te lezen en dan denk ik inderdaad dat het niet het beste vlees per se is. Dit is echter wat onze fokker meegegeven heeft, om de voerovergang niet ineens om te zetten. Maar ben wel langzaamaan aan het kijken naar iets anders dan dit.
x_Jeanine_x schreef:Kan iemand mij vertellen wat ik een paar maanden geleden gekocht heb....
Ik snap er geen barst van, van een teckel....
[ [url=m/UeCBJz.jpg]Afbeelding[/url] ]
hobbyboerin schreef:Afgelopen zaterdag hebben we onze Ziva opgehaald.
[ [url=m/rJsfuj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sxKYWQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Slapen doet ze 't liefst in de meest gekke houdingen
[ [url=m/zWhCiU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EUZBTC.jpg]Afbeelding[/url] ]