Bij welke fokker ben jij weer geweest voor je pup?
En proficiat met het diploma

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Super handig! We hebben een ideaal stuk om te fietsen. Maar als je mij daar eerst naar toe laat fietsen.. nou ja laatmaarEn voor de hondjes schiet dat ook niet op. Maar zo kunnen we veel kanten op. Heel fijn! Vandaag redden we het niet meer om hem echt te testen. Hopelijk de rest van de week nog een paar kansen.
KimD schreef:punjab schreef:Kaus probeer niet op der te reageren en blijven te fietsen. Maar ze snokte me zo met fiets zo in de bossen.Heb wel ff gemopperd dat ze een mongool was.
![]()
Denk dat ik naast de fiets loop door dorp en als ik buiten dorp ben gewoon ga fietsen. In dorp heeft ze denk ik te veel prikkels. Met wandelen ook.
Denise wat groei ze snel zeg.
Heb je al eens een frontrange harnas geprobeerd? Niet ideaal om mee te fietsen, maar in jouw situatie zou ik dat zeker gaan gebruiken.
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Super handig! We hebben een ideaal stuk om te fietsen. Maar als je mij daar eerst naar toe laat fietsen.. nou ja laatmaarEn voor de hondjes schiet dat ook niet op. Maar zo kunnen we veel kanten op. Heel fijn! Vandaag redden we het niet meer om hem echt te testen. Hopelijk de rest van de week nog een paar kansen.
Lang leve de Decathtlon, wist helemaal niet dat die vouwfietsen hadden. Maar eens op onderzoek uit.
KimD schreef:DC heeft volgens mij ook zo'n ring ja!
Als je voren vastklikt kan de hond niet zo'n trekkracht zetten als op de rug, dan kan hij jou veel makkelijker controleren. Als je voren vastmaakt heb jij meer controle. Nogmaals, het is niet ideaal om te blijven doen, maar voor aan te leren is meer dan prima omdat.
Idealiter zou ik zowel achter als voor een musketon vastklikken en stapvoets oefenen en belonen.
Het kost even wat moeite, maar daardoor heb jij straks wel betere controle.
Nynkster schreef:Je brengt me op ideeen kaus! Fietsen zou ik doodeng vinden met de hond, maar steppen is nog redelijk dicht bij de grond. Ik weet zeker dat guinness bij elke boom gaat van "Ho baas!!! even hier eraf want ik moet even plassennnnn!!!!'' en dat ie dan zo 90 graden gaat![]()
dierenfan schreef:Nynkster schreef:Je brengt me op ideeen kaus! Fietsen zou ik doodeng vinden met de hond, maar steppen is nog redelijk dicht bij de grond. Ik weet zeker dat guinness bij elke boom gaat van "Ho baas!!! even hier eraf want ik moet even plassennnnn!!!!'' en dat ie dan zo 90 graden gaat![]()
Bikejoring is met mountainbikesteppen is dogscooter. Beiden erg gaaf om te doen