Ja ik snap dat die wel mag stoppen ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXutopiaXx schreef:Haha die katten inderdaad! Zo gezelligEn wat zitten ze mooi bij elkaar
![]()
Heerlijk ook hoe die van jou bij elkaar liggen Tarzan
Prinsesje
Ahhh die LillyWat fijn dat ze zo enorm opgeknapt is, en ook fijn inderdaad dat je het toch nog even aangekeken hebt!!!
![]()
Ik heb gisteren de hele dag op de camera die konijnen in de gaten zitten houdenIk dacht: die gaat vast 's avonds laat ergens een keer die baby's voeden... niet hè.. dus ik werd helemaal zenuwachtig.. was echt bang dat ik het nest toch teveel verstoord had door die ene gisterochtend terug te leggen... Uiteindelijk maar gewoon gaan slapen.. Vanochtend de camerabeelden teruggekeken en kijk!!!
[ [url=m/GqSjGb.png]Afbeelding[/url] ]
En toen ze er (superlomp..![]()
) af sprong zag ik in ieder geval twee wormpjes wiggelend hun weg terugzoeken naar het nest
![]()
Gaat dus vast nog wel goed... niet zo zorgen maken
Man man man, en dat wil paarden gaan fokken
xXutopiaXx schreef:Waarom lukt dat niet dan?!
Zooo dat scheelt nogal ja!! En dan? Konijn er overheen laten springen?!
Gigixponys schreef:Oh zo'n hindernis wil ik ook al lang.
Al is mijn atleetje wel gestorven dit jaar natuurlijk. Autumn is ook wel heel energiek maar die doet alleen maar waar ze zelf zin in heeft.
xXutopiaXx schreef:Zoveel?! Hahaha superleuk! Lijkt me echt heel leuk om zo'n band met een konijntje te hebben
Dwergjes niet tam? Ik heb altijd juist begrepen van wel... lief en rustig..
Jaa!!En een van hen zei ook dat het best wel eens voorkomt dat er inderdaad dan zo'n nakomertje afkomt nog... Heb wel de jackpot gelijk, zo aan het begin
Ben wel gelijk alles gewend zo