Ja ik snap dat die wel mag stoppen ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En wat zitten ze mooi bij elkaar

Wat fijn dat ze zo enorm opgeknapt is, en ook fijn inderdaad dat je het toch nog even aangekeken hebt!!!
Ik dacht: die gaat vast 's avonds laat ergens een keer die baby's voeden... niet hè.. dus ik werd helemaal zenuwachtig.. was echt bang dat ik het nest toch teveel verstoord had door die ene gisterochtend terug te leggen... Uiteindelijk maar gewoon gaan slapen.. Vanochtend de camerabeelden teruggekeken en kijk!!!
) af sprong zag ik in ieder geval twee wormpjes wiggelend hun weg terugzoeken naar het nest
Gaat dus vast nog wel goed... niet zo zorgen maken
Man man man, en dat wil paarden gaan fokken
xXutopiaXx schreef:Haha die katten inderdaad! Zo gezelligEn wat zitten ze mooi bij elkaar
![]()
Heerlijk ook hoe die van jou bij elkaar liggen Tarzan
Prinsesje
Ahhh die LillyWat fijn dat ze zo enorm opgeknapt is, en ook fijn inderdaad dat je het toch nog even aangekeken hebt!!!
![]()
Ik heb gisteren de hele dag op de camera die konijnen in de gaten zitten houdenIk dacht: die gaat vast 's avonds laat ergens een keer die baby's voeden... niet hè.. dus ik werd helemaal zenuwachtig.. was echt bang dat ik het nest toch teveel verstoord had door die ene gisterochtend terug te leggen... Uiteindelijk maar gewoon gaan slapen.. Vanochtend de camerabeelden teruggekeken en kijk!!!
[ [url=m/GqSjGb.png]Afbeelding[/url] ]
En toen ze er (superlomp..![]()
) af sprong zag ik in ieder geval twee wormpjes wiggelend hun weg terugzoeken naar het nest
![]()
Gaat dus vast nog wel goed... niet zo zorgen maken
Man man man, en dat wil paarden gaan fokken
. Maar komt wel goed met die roze wormpjes! 

Probeer het nu ergens online te halen maar dat is nog best een gedoe. Nu heb ik voor eventjes de wood shavings maar dat wil ik eigenlijk liever niet want dat is best stoffig. Nouja, voor hopelijk heel eventjes maar.

Dit is leuk!! Zag al jullie foto's voorbij komen, chillend met de konijnen samen en dacht: dat wil ik ook een keer
Jammer dat dat met mijne niet lukt..
. Had dit al vaker voorbij zien komen maar vond het stom er zoveel geld aan te geven, kwam ik hem in Van Cranenbroek tegen voor €5,95! Dat kon ik niet laten liggen...

xXutopiaXx schreef:Waarom lukt dat niet dan?!
Zooo dat scheelt nogal ja!! En dan? Konijn er overheen laten springen?!
. Ze naar binnen halen is al één en al stress, en daarna zouden ze geen seconde stil blijven zitten.
. Heb met Moppie vroeger veel clickertraining gedaan en hem op commando over zelf geknutselde hindernissen laten springen, en leek me wel leuk om daar met hen ook mee aan de slag te gaan.
Ik ben vanmorgen in alle haast schijnbaar haar hok vergeten dicht te doen!!!!!
Kom er net pas achter, maar ze lag braaf (weliswaar nat van de regen en een beetje vies
) in haar hok ... blij dat ze in de tuin gebleven is, deze is namelijk niet konijnproof
Oeps!
Wat hebben jullie je konijnen allemaal nog meer geleerd?! 

Met een paar fokkers gesproken nu, en die doen het eigenlijk allemaal..
. Denk dat veel konijnen niet echt het nut zouden zien van ver weggaan, maar zou zelf eerder bang zijn voor giftige planten moesten mijne ontsnappen.
High five, rondje draaien, op zijn achterste pootjes staan, over een hindernis springen, door een tunnel heen...
. Maar die is op jonge leeftijd dan ook heel ziek geweest waardoor hij erg veel in handen is geweest om medicatie te geven.

En een van hen zei ook dat het best wel eens voorkomt dat er inderdaad dan zo'n nakomertje afkomt nog... Heb wel de jackpot gelijk, zo aan het begin
Ben wel gelijk alles gewend zo
Gigixponys schreef:Oh zo'n hindernis wil ik ook al lang.
Al is mijn atleetje wel gestorven dit jaar natuurlijk. Autumn is ook wel heel energiek maar die doet alleen maar waar ze zelf zin in heeft.
(in die van Budel tenminste haha).xXutopiaXx schreef:Zoveel?! Hahaha superleuk! Lijkt me echt heel leuk om zo'n band met een konijntje te hebben
Dwergjes niet tam? Ik heb altijd juist begrepen van wel... lief en rustig..
Jaa!!En een van hen zei ook dat het best wel eens voorkomt dat er inderdaad dan zo'n nakomertje afkomt nog... Heb wel de jackpot gelijk, zo aan het begin
Ben wel gelijk alles gewend zo
. Ik zie Lilly en Lou ook doodgraag hoor, maar het is toch anders.
. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Maar dat is 't wel zo'n beetje.. voor de rest zie ik ze vooral veel neerploffen, uitrekken en geeuwen
Lekker lui hahaha

En dus ook in m'n vinger als ik te lang wacht met weghalen van m'n hand 
En weet nu zeker dat er nog 4 in het nestje zitten
Alle 4 andere kleurtjes: zwart, grijs, licht bruin en vos (?
), iets donkerder bruin in ieder geval, Japanner