Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Ik vind koeienbotten gevaarlijker dan een Nylabone. Daar breken ze hun tanden op en als ze het doorslikken hebben je scherpe stukken bot in de maag. Dan liever wat nylon wat er gewoon weer in zn geheel uit komt.
Maar de individuele trainer waar ik nu bij zit is prima.
Ik hoop hier mee te lezen met jullie ervaringen en foto's.
Lana gedraagd zich graag als een prinsesje en kan best jaloers zijn. Ik ben dus heel benieuwd hoe dat zaterdag gaat verlopen! 
. Deze vindt honden wel ok, maar ze kunnen haar niet echt boeien
.
We zijn nu voor de Lagotto gegaan omdat we eigenlijk iets kleiners wilden, maar toch ook wel heel erg fan waren van de waterhond. Het kwam eigenlijk zo op ons pad na een jaar rustig zoeken en deze combinatie vonden we ook top qua karakter. Dus helemaal blij dat er een reutje werd geboren voor ons. Lana heeft nog geen flauw idee wat haar morgen staat te wachten

RoyceMack schreef:Ik wil tzt ook bestellen via pensstaafjes, alleen weet ik niet goed wat goed/veilig spul is.
Die varkensoortjes lijken me lekker voor de pup maar wat is nou iets waar de pup een tijdje zoet mee zal zijn? Waar geen stukjes of splinters afkomen die kwaad kunnen.
nu ook lamsluchtpijp. Vroeger ook runderhuid etc maar ze is intollerant voor rund
) maar dat is ook al heel snel hap slik weg.