RoyceMack schreef:Ik wil tzt ook bestellen via pensstaafjes, alleen weet ik niet goed wat goed/veilig spul is.
Die varkensoortjes lijken me lekker voor de pup maar wat is nou iets waar de pup een tijdje zoet mee zal zijn? Waar geen stukjes of splinters afkomen die kwaad kunnen.
Ik begin met lamskophuid, konijnenoren en varkensneuzen. Zeker pups van kleine rassen met weinig kaakkracht.
Varkensoren zijn erg vet en veel honden gaan er van aan de diaree.
Later voeg ik van alles toe. Runderstaarten erg favoriet hier maar ook de luchtpijp, runderoren en zeer zeker runderkophuid
Vrijwel alles wat natuurlijk knaagwerk is kun je veilig geven. Kippenpoten, eendennekken, rundvlees, slokdarm, long enz is best bros/zacht snack materiaal en zeker geen stevig knaagwerk maar gewoon gezond lekker tussendoortje.
Enkel schouderbladen ben ik niet fan van ivm teveel bot en hoefjes zijn net te hard en stinken echt inmens en kotsen ze vaak stukjes van terug uit. Echter hier 1 die anders gerust bakstenen knaagt dus die krijgt wel hoefjes omdat ik dat toch veiliger vind dan bakstenen
Overigens ik moet erbij vermelden dat ik erg makkelijk ben qua knaagwerk geven dus denk er ook makkelijk over. Tuurlijk zitten er risico's aan maar dat zit aan alles in het leven.
Ik kies wel bewust overwegend voor natuurlijk knaagwerk maar dat is ook omdat mijn honden door dat aanbod geen buffelhuid botten meer wensen te eten whahahaha en geef ze geen ongelijk dat ziet er ook verre van smakelijk uit