Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik weet het echt niet meer... Ik denk niet dat het is om bij Lilly te geraken, want hij bijt aan de kant die niet naar haar "wijst". Speelgoed heeft hij (denk ik) ook genoeg. Even een foto van zijn ren:
Eunomia schreef:En anders had je moeder haar verantwoordelijkheid moeten nemen en geen nieuw konijn aan moeten schaffen.
Overigens verbaast het mij ook dat er blijkbaar fokkers zijn die een konijn alleen plaatsen. Of zouden zijn er mensen die daarover liegen?
heel, heel vaak. Gaat meer om het geld natuurlijk. 
.
. Lilly slaapt ook regelmatig super schattig maar ze slaapt altijd heel diep en het duurt even voor ze wakker is en door heeft dat er iemand met eten aankomt
. Zo dacht de oppas op een morgen dat ze dood in haar hok lag, tikte ze tegen de tralies, geen reactie
. Na een paar keer tikken werd madam wakker maar dan is ze altijd meteen aan de andere kant van de kooi, gek konijn
.

Laatst zei je nog dat ze echt ouder begon te worden maar zo snel had ik het niet verwacht! Veel sterkte! Ook voor Guus!
dat had ik niet verwacht nadat het net zo de goede kant op ging..Es_ther schreef:In de hooiruif? Hoe dan? Lijkt me echt een super grappig gezicht
.
Ik ken geen goede fokkers eigenlijk.. hebben ons vorige konijntje wel van een fokker, maar dat was 18 jaar geleden.

Eoweyn_x schreef:Ach gos kijk 'm noudiep in dromenland, haha.
Ja,mevrouw is echt beledigd![]()
Hier presteren sommigen het zelfs om IN de hooiruif te gaan zitten...
Ik ken geen goede fokker, kan me haast niet voorstellen dat er niets in de opvang zit

Coconut schreef:De hemel is een sterretje rijker....
Net hebben we Nijn laten inslapen....
Vanmorgen lag ze verlamd in het hok en lopen ging niet meer....
Aanmodderen met medicatie is niet eerlijk tegenover haar.
De dierenarts had ook geen idee waar de hoge koorts vandaan kwam (over de 40 graden).
. Ze sprong er zo in en kiepte toen met emmer en al om
. Gek beest
. Ze is zo'n leuk, nieuwsgierig dametje met karakter
.
. Het is maar dat als ik steeds ga toegeven dat ook niet echt gaat meehelpen natuurlijk...