Hebben jullie kittens trouwens ook dat ze soms een dikke staart hebben tijdens het spelen? Bij Karel is het af en toe pure opwinding ofzo denk ik, maar het lijkt net een eekhoorn als ie met een dikke staart achter een speelgoedmuisje aanrent
Hier snapt de kater het ook. Zondag is lamdag. Met paarden. (Ik moet eigenlijk nog poetsen maar hoe kun je zo'n hoopje kat nou van je schoot leggen op te gaan poetsen?!)
Haha.. Hier liggen er nu 2 op schoot Mink in dromenland en maes naar de tv aan het kijken.
Cleo_
Geplaatst: 07-08-16 16:47
Hoi
Ik dacht dat ik wellicht mijn vragen hier zou kunnen stellen. Komende vrijdag haal ik 2 kittens op die anders naar "putman" gaan. Omdat ik niet wil dat dit gebeurt heb ik maar gezegd ze in huis te nemen. Niet echt de bedoeling omdat wij broer en zus ook al in huis hebben. Die zijn inmiddels 3 jaar oud.
Heeft iemand nog tips om de kittens te introduceren bij de andere 2? Ik ga nog proberen een passend huisje voor ze te vinden. Maar vind het ook zo iets om ze constant om en om op te moeten sluiten.
Hahaha jaaaaa ik ben ook echt helemaal verliefd op'm! Morgen ga ik eventjes met mijn nichtje en neefje bij hem op bezoek. Kijken hoe hij daar op reageerd. Er zit n kansje in dat hij blauwe oogjes blijft houden, zn mama heeft ook blauwe ogen en de waarschijnlijke vader een groen en n blauw oog... Dus ben benieuwd! Ik had al wat applaws kittenbrokjes voor hem meegenomen zodat hij vast kan wennen, hij vind ze gelukkig heerlijk!
Hoi allemaal! Over 2 weken krijgen wij onze kitten Donnie Ik heb al flink wat dingen in huis als een krabpaal, vervoersbakje, kattenbak en speeltjes e.d. De kitten krijgt op dit moment brokjes van het jumbo huismerk maar ik vind het best lastig om een beslissing te maken in welke voeding het bij ons moet gaan krijgen.. (hoewel ik de eerste tijd wel verder ga met de brokjes van de jumbo, waarna ik dat wil afbouwen en een ander merk wil gaan geven, omdat de jumbo hier ook niet om de hoek zit) Wat geven jullie en wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben jumbo eigen merk brokjes ingrediënten vergeleken met een duurder en 'beter aanbevolen' merk en het was exact hetzelfde dus die krijgt ze nu hierzo, denk dat dat goed moet zijn.
Mila heeft klappen gehad van onze oudere dame want ze sprong er letterlijk bovenop