Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Simoonzel schreef:Als we het toch over poedels hebben
We hadden zondag een wandeling met nakomelingen van de fokker. Was super gezellig! Helaas konden de nestgenoten van Popo er niet bij zijn (zijn broertje woont op 3 uur rijden enkele reis en zusje is met een heel triest verhaal terug bij de fokker) dus dat was wel jammer. Zijn moeder bleef thuis bij de fokker om op zusjelief te passen. Zijn beide oma's waren er wel bij en een aantal pups van oma (dus... tantes en ooms?). En nog wat pups van haar andere teef waar hij wel iets van bloed mee deelt maar pas generaties terug.
Echt allemaal leuke lieve honden! Popo was wel het rustigst viel op maar hij was bij de groepswandeling iets overdonderd door alles volgens mij. Hij loopt zelden zo netjes naast wahaha. Met loslopen kwam hij wel los en heeft hij lekker gerend met de hele meute.
Er waren in totaal denk ik 12 honden. Popo was nu al de grootste, oeps, terwijl hij de jongste is. Hij is ook al te groot volgens de rasstandaard.
[ [url=m/zyFYtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren lekker in het bos wezen spelen. Ik kwam een vriendin/bokker tegen met haar jonge reu dus dat was feest voor die twee. Voor mij minder
[ [url=m/v8LUZp.jpg]Afbeelding[/url] ]
cursebreaker schreef:Ja, ik vond het echt heel leuk. Wil hier wel graag meer over gaan leren, gedrag, dus tzt eens kijken of ik ergens een cursus/opleiding kan gaan volgen gewoon puur voor mezelf. Mocht iemand hier in thuis zijn, hoor ik het graag. Reizen is an zich geen probleem, maar als er iets in de buurt van Limburg zou zijn, zou dat wel voorkeur hebben.
KimD schreef:Je kunt de opleiding gedragsdeskundige volgen, dat doen veel mensen ernaast. Maar je krijgt een hoop handvaten waar je zelf een eigen visie op moet creëren.
xDenies schreef:Haai, kennen jullie mij nog?![]()
[ [url=m/mcFxPn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lange tijd niets gepost, wel zo af en toe mee gelezen, hoop nieuwe gezichten en andere knapperds die flink zijn gegroeid.
Hier natuurlijk ook flink gegroeid (van 2,2kg in begin naar nu 9,5kg) in alle opzichten.
[ [url=m/oJz3YH.jpg]Afbeelding[/url] ]
punjab schreef:Kaus probeer niet op der te reageren en blijven te fietsen. Maar ze snokte me zo met fiets zo in de bossen.Heb wel ff gemopperd dat ze een mongool was.
![]()
Denk dat ik naast de fiets loop door dorp en als ik buiten dorp ben gewoon ga fietsen. In dorp heeft ze denk ik te veel prikkels. Met wandelen ook.
Denise wat groei ze snel zeg.
kiwiwitje schreef:Heerlijk eigenwijs oortje heeft ze