Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar durf niet zo goed in het nest te kijken om te tellen.. lijkt me niet dat hij er nu pas afkomt, als laatkomertje!
al is het wel ook een kleurtje die ik niet zo goed herken... vind het maar niks, laat het maar lekker twee weken later zijn! 
Ze ging er ook steeds naartoe en weer snuffelen..

We hebben de camera nu bij de konijntjes natuurlijk, dus zit ze de hele tijd in de gaten te houden en ineens was er weer een kleintje zo'n beetje naar het midden van het hok gekropen..
Dus even m'n handen door het nest aan de bovenkant voor de geur en opgepakt om terug te leggen. En deze is overduidelijk groter al, heeft al dons.. die van vanochtend was nog zo'n kaal wormpje... nouja, moest deze toch terug in het nest leggen, dus pluishaar een beetje van de bovenkant van het nest afgehaald en daar zaten er gewoon 3 in, met deze erbij dus 4!! Ik begrijp er niets van!! Maar ze hebben allemaal dikke buikjes en zijn duidelijk lekker actief
En aangezien ik hem toch ff op moest pakken:

)
Maar wel dus
Daarna niet meer gedaan, want was het vertrouwen eigenlijk een beetje kwijt en vond het wel goed zo, Cinna duidelijk niet
Ook gelijk een stuk liever naar mij!
Dan verwacht ik eigenlijk al een verdere staat van ontbinding... niet een heel lekker praatje
maar vind het zó raar... en zeker als het kleintje nog in Cinna had gezeten, zou ik verwachten dat Cinna daar ook goed ziek van zou worden... maar die doet het super...
Nouja... gek verhaal... misschien heb ik net verkeerd in het nestje gezeten en missen we er toch een, maar volgens mij zag ik er echt 3 en 1 in m'n hand
Maar we zien 't wel over een tijdje

Ze is behoorlijk fors, grof gebouwd en groot voor een voedster! Dat maakt haar trouwens wel echt enorm mooi 

Suusje heeft nog even te gaan