Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleadoras schreef:Ik vroeg me af hoe vaak jullie de cavias voeren? Ik vul vaak 's ochtends brokjes en hooi bij, en dan rond 17u groenvoer. Ze zitten buiten Maar elke keer als ik naar buiten loop dan beginnen ze te whiepen

. Witje is volledig hersteld en een paar weken geleden hebben we twee vriendinnen voor haar gehaald bij de opvang. Twee oudere dames (5 jaar) die wegens omstandigheden naar de opvang waren gebracht. Een van de dames was niet helemaal fit, ze is helaas na een weekje overleden aan een longontsteking. Twee keer verhuizen in een maand op die leeftijd was haar echt teveel. 
 . Het is een agouti-rood-wit rex, flinke dame in vergelijking met Witje. 

Ik mis ze erg als ik boven kom, de andere cavia's zijn bij lange na niet zo tam helaas. 

Nou was ze zelf ook geen vriendelijke moeder, dus het is wel een beetje haar eigen schuld 

terwijl ze nog meer bedjes en mandjes hebben 

terwijl de rest van hun verblijf dan gewoon cavialoos is 
 mafkezen.                                                         Nientsje schreef:Ik zou het inderdaad eerst gewoon proberen.
Hier nooit problemen gehad eigenlijk. We hebben een groep van 9 en die is echt zo mooi in balans. Prachtig om te zien. We hebben een groot nieuw huis in hun verblijf, gemaakt door de vader van een goede vriend, en daar liggen ze soms allemaal tegelijkertijd interwijl ze nog meer bedjes en mandjes hebben