Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Jannickee schreef:Is een viertal bij beide geen optie?
Nora chillt hem even voor het raam
[ [url=m/ZUJz92.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een gaaf konijn!
Citaat:xxxmh gecontroleerd met je vriendje! Ik kan mij inderdaad herinneren dat jij geen tweede konijn mocht. Jammer dat je er wel dan nog een keer voor hebt gekozen om een konijn alleen te houden.
Kiekeboefje schreef:Ik weet nu heel goed dat ik nooit meer een konijn alleen zou willen houden. Ookal heeft ie een groot hok, ook al word ie gecastreerd. Ik vind dat rotsmoesen voor eigenbelang.
Wij hebben wel weer konijnen op het oog, een groep van ongeveer 5-6 teddy's. Maar dit is wel puur uit medelijden. Al vind ik teddys geweldig!Wel gaan ze dan eerst een rondje trimmer, want die klitten zelf weghalen zie ik echt niet zitten. Bijhouden is geen probleem
xxxmh schreef:Nogmaals het konijn is van mijn moeder dus heb ik er niks over te zeggen.. ik dacht alleen laat ik leuk het konijntje voorstellen..
MoppieFilou schreef:De ren is al een goede zet, en hij zal het vast ook leuk vinden dat hij in huis mag!Misschien stiekem toch eens schattige foto's van konijnen in een opvang aan je moeder laten zien
.
Eunomia schreef:En anders had je moeder haar verantwoordelijkheid moeten nemen en geen nieuw konijn aan moeten schaffen.
Overigens verbaast het mij ook dat er blijkbaar fokkers zijn die een konijn alleen plaatsen. Of zouden zijn er mensen die daarover liegen?